Trwa ładowanie...
d2cbkpg

W tyg. zakończonym 16.06 TVN miał 67,16 mln zł wpływów z reklam, Polsat 61,83 mln zł

20.06. Warszawa (PAP) - W dniach od 10 do 16 czerwca największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował TVN. Udział ten wyniósł 16,72 proc., co oznacza 67,16 mln zł...

d2cbkpg
d2cbkpg

20.06. Warszawa (PAP) - W dniach od 10 do 16 czerwca największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował TVN. Udział ten wyniósł 16,72 proc., co oznacza 67,16 mln zł wpływów. Drugie miejsce zajął Polsat z udziałem na poziomie 15,39 proc., czyli wpływami rzędu 61,83 mln zł - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 37,89 mln zł, czyli 9,43 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 30,26 mln zł, co daje 7,53 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazł się TVN24, którego przychody reklamowe wyniosły 9,32 mln zł. Oznacza to, że miał on 2,32 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 401,64 mln zł wobec 416,76 mln zł tydzień wcześniej.

Szacunkowe dane Nielsen Audience Measurement zostały obliczone według oficjalnych cenników stacji TV.(PAP)

kam/ gor/

d2cbkpg
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2cbkpg