W tyg. zakończonym 16.09 Polsat miał 66,65 mln zł wpływów z reklam, TVN 62,17 mln zł
20.09. Warszawa (PAP) - W dniach od 10 do 16 września największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 18,04 proc., co...
20.09.2012 | aktual.: 20.09.2012 11:08
20.09. Warszawa (PAP) - W dniach od 10 do 16 września największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 18,04 proc., co oznacza 66,65 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się TVN z udziałem na poziomie 16,83 proc., czyli wpływami rzędu 62,17 mln zł - wynika z szacunkowych danych Nielsen Audience Measurement, obliczonych według oficjalnych cenników stacji TV.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 33,44 mln zł, czyli 9,05 proc. udziału.
Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 26,44 mln zł, co daje 7,16 proc. udziału.
Na piątym miejscu znalazła się Eska TV, której przychody reklamowe wyniosły 8,37 mln zł. Oznacza to, że miała ona 2,27 proc. udziału.
Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 369,43 mln zł wobec 360,39 mln zł tydzień wcześniej. (PAP)
kam/ jtt/