W tyg. zakończonym 19.08 Polsat miał 34,62 mln zł wpływów z reklam, TVN 26,36 mln zł

23.08. Warszawa (PAP) - W dniach od 13 do 19 sierpnia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 15,6 proc., co...

23.08.2012 | aktual.: 23.08.2012 14:23

23.08. Warszawa (PAP) - W dniach od 13 do 19 sierpnia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 15,6 proc., co oznacza 34,62 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się TVN z udziałem na poziomie 11,88 proc., czyli wpływami rzędu 26,36 mln zł - wynika z szacunkowych danych Nielsen Audience Measurement, obliczonych według oficjalnych cenników stacji TV.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 16,43 mln zł, czyli 7,4 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły niewiele ponad 11,12 mln zł, co daje 5,01 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazł się Disney Channel, którego przychody reklamowe wyniosły 7,34 mln zł. Oznacza to, że miał on 3,49 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 221,89 mln zł wobec 217,15 mln zł tydzień wcześniej. (PAP)

kam/ asa/

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)