Trwa ładowanie...
deyb7cl

W tyg. zakończonym 20.05 Polsat miał 72,11 mln zł wpływów z reklam, TVN 71,79 mln zł

24.05. Warszawa (PAP) - W dniach od 14 do 20 maja największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 17,79 proc., co oznacza...

deyb7cl
deyb7cl

24.05. Warszawa (PAP) - W dniach od 14 do 20 maja największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 17,79 proc., co oznacza 72,11 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się TVN z udziałem na poziomie 17,71 proc., czyli wpływami rzędu 71,79 mln zł - wynika z szacunkowych danych Nielsen Audience Measurement, obliczonych według oficjalnych cenników stacji TV.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 33,77 mln zł, czyli 8,33 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły niewiele ponad 25,98 mln zł, co daje 6,41 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazła się Viva Polska, której przychody reklamowe wyniosły 10,05 mln zł. Oznacza to, że miała ona 2,48 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 405,31 mln zł wobec 402,25 mln zł tydzień wcześniej.(PAP)

kam/ ana/

deyb7cl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
deyb7cl