W tyg. zakończonym 22.04 TVN miał 70,53 mln zł wpływów z reklam, Polsat 63,06 mln zł
26.04. Warszawa (PAP) - W dniach od 16 do 22 kwietnia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN. Udział ten wyniósł 19,34 proc., co oznacza...
26.04.2012 | aktual.: 26.04.2012 16:53
26.04. Warszawa (PAP) - W dniach od 16 do 22 kwietnia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN. Udział ten wyniósł 19,34 proc., co oznacza 70,53 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się Polsat z udziałem na poziomie 17,29 proc., czyli wpływami rzędu 63,06 mln zł - wynika z szacunkowych danych Nielsen Audience Measurement, obliczonych według oficjalnych cenników stacji TV.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 29,94 mln zł, czyli 8,21 proc. udziału.
Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły niewiele ponad 21,27 mln zł, co daje 5,84 proc. udziału.
Na piątym miejscu znalazł się AXN, którego przychody reklamowe wyniosły 9,64 mln zł. Oznacza to, że miał on 2,64 proc. udziału.
Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 364,62 mln zł wobec 365,43 mln zł tydzień wcześniej.(PAP)
kam/ asa/