W tyg. zakończonym 27.05 TVN miał 71,96 mln zł wpływów z reklam, Polsat 71,32 mln zł

31.05. Warszawa (PAP) - W dniach od 21 do 27 maja największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN. Udział ten wyniósł 17,33 proc., co oznacza...

31.05.2012 | aktual.: 31.05.2012 14:23

31.05. Warszawa (PAP) - W dniach od 21 do 27 maja największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN. Udział ten wyniósł 17,33 proc., co oznacza 71,96 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się Polsat z udziałem na poziomie 17,17 proc., czyli wpływami rzędu 71,32 mln zł - wynika z szacunkowych danych Nielsen Audience Measurement, obliczonych według oficjalnych cenników stacji TV.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 39,36 mln zł, czyli 9,48 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły niewiele ponad 27,8 mln zł, co daje 6,7 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazła się Viva Polska, której przychody reklamowe wyniosły 10,07 mln zł. Oznacza to, że miała ona 2,43 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 415,25 mln zł wobec 405,31 mln zł tydzień wcześniej.(PAP)

kam/ jtt/

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)