W tyg. zakończonym 29.04 TVN miał 71,28 mln zł wpływów z reklam, Polsat 62,89 mln zł

04.05. Warszawa (PAP) - W dniach od 23 do 29 kwietnia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN. Udział ten wyniósł 19,5 proc., co oznacza...

04.05.2012 | aktual.: 04.05.2012 10:08

04.05. Warszawa (PAP) - W dniach od 23 do 29 kwietnia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN. Udział ten wyniósł 19,5 proc., co oznacza 71,28 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się Polsat z udziałem na poziomie 17,2 proc., czyli wpływami rzędu 62,89 mln zł - wynika z szacunkowych danych Nielsen Audience Measurement, obliczonych według oficjalnych cenników stacji TV.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 28,59 mln zł, czyli 7,82 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły niewiele ponad 20,91 mln zł, co daje 5,72 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazł się AXN, którego przychody reklamowe wyniosły 9,49 mln zł. Oznacza to, że miał on 2,6 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 365,59 mln zł wobec 364,62 mln zł tydzień wcześniej.(PAP)

kam/ jtt/

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)