W tyg. zakończonym 6.05 Polsat miał 85,16 mln zł wpływów z reklam, TVN 69,68 mln zł
10.05. Warszawa (PAP) - W dniach od 30 kwietnia do 6 maja największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 22,32 proc., co...
10.05. Warszawa (PAP) - W dniach od 30 kwietnia do 6 maja największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 22,32 proc., co oznacza 85,16 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się TVN z udziałem na poziomie 18,27 proc., czyli wpływami rzędu 69,68 mln zł - wynika z szacunkowych danych Nielsen Audience Measurement, obliczonych według oficjalnych cenników stacji TV.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 25,36 mln zł, czyli 6,65 proc. udziału.
Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły niewiele ponad 19,25 mln zł, co daje 5,05 proc. udziału.
Na piątym miejscu znalazła się Viva Polska, której przychody reklamowe wyniosły 9,07 mln zł. Oznacza to, że miała ona 2,38 proc. udziału.
Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 381,49 mln zł wobec 365,59 mln zł tydzień wcześniej.(PAP)
kam/ jtt/