W tyg. zakończonym 7.04 TVN miał 71,17 mln zł wpływów z reklam, Polsat 65,45 mln zł
11.04. Warszawa (PAP) - W dniach od 1 do 7 kwietnia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował TVN. Udział ten wyniósł 17,83 proc., co oznacza 71,17 mln zł...
11.04.2013 | aktual.: 11.04.2013 16:23
11.04. Warszawa (PAP) - W dniach od 1 do 7 kwietnia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował TVN. Udział ten wyniósł 17,83 proc., co oznacza 71,17 mln zł wpływów. Drugie miejsce zajął Polsat z udziałem na poziomie 16,40 proc., czyli wpływami rzędu 65,45 mln zł - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 35,19 mln zł, czyli 8,82 proc. udziału.
Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 26,79 mln zł, co daje 6,71 proc. udziału.
Na piątym miejscu znalazł się AXN, którego przychody reklamowe wyniosły 9,04 mln zł. Oznacza to, że miał on 2,26 proc. udziału.
Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 399,19 mln zł wobec 417,36 mln zł tydzień wcześniej.
Szacunkowe dane Nielsen Audience Measurement zostały obliczone według oficjalnych cenników stacji TV.(PAP)
kam/ asa/