Trwa ładowanie...

Więcej marek własnych i strategia na czasy bez niedziel handlowych. Tak to robią w Aldi

Konieczność podjęcia działań z zakresu dbałości o środowisko oraz wypracowanie zysków przy de facto sześciu dniach roboczych (handel możliwy był w zeszłym roku tylko w jedną niedzielę miesiąca) to najważniejsze wyzwania, wobec których w 2019 r. stanęła sieć Aldi.

Więcej marek własnych i strategia na czasy bez niedziel handlowych. Tak to robią w AldiŹródło: Shutterstock.com
djt63aw
djt63aw

- Sieć jako jedna z pierwszych w Polsce zadeklarowała wycofanie jaj z chowu klatkowego, a w tym roku poszła o krok dalej, komunikując wycofanie ich również ze składów produktów marki własnej do 31.12.2025. Z myślą o osobach na diecie bezglutenowej sieć zadbała też o poszerzenie asortymentu o produkty marek własnych z licencjonowanym znakiem Przekreślonego Kłosa - napisali przedstawiciele sieci w odpowiedzi na kwestionariusz przesłany przez serwis "Wiadomości Handlowe".

Siec przypomina, że w ramach działań proekologicznych oferuje cztery rodzaje toreb: torbę materiałową, ekologiczną torbę wielokrotnego użytku, reklamówkę z uszami pochodzącą z recyklingu oraz mniejszą reklamówkę. Sieć wprowadziła także naturalne torby z juty.

Sieć podjęła również szereg działań mających zmniejszyć negatywne sutki niedziel niehandlowych. Poza tymi standardowymi, czyli zachęcaniem klientów do robienia zakupów w piątki i soboty, na lotnisku w Katowicach-Pyrzowicach Aldi zorganizował także nietypową akcję dla pasażerów wracających z wakacji.

djt63aw

"Podróżnych przywitały hostessy wręczające paczki z produktami spożywczymi, z których łatwo można było przygotować śniadanie czy kolację. Celem akcji było zapewnienie pasażerom tzw. miękkiego lądowania i ułatwienie im powrotu do domu z wakacji. To także niestandardowa odpowiedź sieci na niehandlowe niedziele, które bywają szczególnie uciążliwe właśnie podczas weekendowych powrotów do domu" – czytamy w oświadczeniu firmy.

W 2020 r. firma planuje w dalszym ciągu optymalizować łańcuch dostaw oraz rozwijać asortyment marek własnych. "W 2019 roku w Aldi łącznie wdrożonych zostało 5 nowych marek własnych – Mięsne Specjały, BOA (z kategorii napojów energetyzujących), So!CZYSTE, czyli soki i nektary, Chrupkojady – chrupki ze znakiem Przekreślonego Kłosa dla osób na diecie bezglutenowej oraz napoje dla dzieci pod nazwą Sprytek. Aldi odświeżył też trzy swoje marki – Dobre Plony (w skład tego asortymentu wchodzą ryże, makarony, kasze), lody Mucci oraz ciastka Biscotto" – czytamy.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

djt63aw
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
djt63aw

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj