Trwa ładowanie...
27-04-2010 12:33

Wielkie sieci handlowe oferują więcej usług dodatkowych

Duże sieci przy swoich placówkach otwierają stacje benzynowe, małe centra
handlowe czy apteki. W ten sposób chcą zwabić na zakupy więcej ludzi.

Wielkie sieci handlowe oferują więcej usług dodatkowychŹródło: Jupiterimages
djyynqg
djyynqg

Usługi dodatkowe dają tylko kilka procent przychodów, ale powodują mocniejsze przywiązanie klientów. Wie o tym Tesco, które latem otworzy w Częstochowie pierwszy sklep pod marką Extra, znaną już w Wielkiej Brytanii. Poza standardowym hipermarketem znajdą się w nim także optyk, placówki sieci telekomunikacyjnych czy apteki. Z przeprowadzonych przez Tesco badań wynika, że klienci szukają szerszego zakresu usług w brytyjskiej sieci.

Tesco nie jest jedyną firmą, która wprowadza usługi dodatkowe. Stacje benzynowe działają też przy sklepach Carrefour, E.Leclerc czy Auchan. Dodatkowo Carrefour i Biedronka weszły także na rynek telekomunikacyjny, stając się wirtualnymi operatorami pod markami Mova oraz tuBiedronka. Z kolei Grupa Muszkieterów prowadząca sieci Intermarché i Bricomarché zaczyna przy nich uruchamiać centra handlowe. Otwiera ona także przy swoich sklepach stacje benzynowe, których ma już 25.

JS

djyynqg
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
djyynqg