Wpływy reklamowe TVN po trzech kwartałach '08 wzrosły o 21 proc. do 1,77 mld zł

6.10.Warszawa(PAP) - Po trzech kwartałach 2008 roku największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat i wyniosły one 1,9 mld zł, co oznacza 32 proc....

06.10.2008 | aktual.: 06.10.2008 11:13

6.10.Warszawa(PAP) - Po trzech kwartałach 2008 roku największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat i wyniosły one 1,9 mld zł, co oznacza 32 proc. wzrost rok do roku. Drugi był TVN z przychodami 1,77 mld zł i zwyżką o 21 proc. - podał Presserwis na podstawie raportu AGB Nielsen Media Research.

Po dziewięciu miesiącach tego roku spadły natomiast przychody reklamowe głównych anten Telewizji Polskiej. Wpływy Jedynki wyniosły 963 mln zł (spadek o 12 proc.), a Dwójki 637 mln zł (spadek o 17 proc.). (PAP)

epo/ asa/

Źródło artykułu:PAP
giełdaspółkaagbnielsen
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)