Wskaźnik medialności recesji w sierpniu wzrósł - PRESS-SERVICE
07.09. Warszawa (PAP) - Wskaźnik medialności recesji w sierpniu wzrósł, po lipcowym spadku i wyniósł 306 pkt. wobec 293 pkt. w lipcu - wynika z opublikowanego w piątek raportu...
07.09.2012 | aktual.: 07.09.2012 08:23
07.09. Warszawa (PAP) - Wskaźnik medialności recesji w sierpniu wzrósł, po lipcowym spadku i wyniósł 306 pkt. wobec 293 pkt. w lipcu - wynika z opublikowanego w piątek raportu firmy PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.
"Wskaźnik medialności recesji ponownie rośnie. W sierpniu podniósł się o 4,5 proc., osiągając wartość 306 punktów wobec 293 w lipcu - podał "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów". Informacje te stanowią - w połączeniu z fatalnymi danymi płynącymi z polskiej gospodarki - wyraźne ostrzeżenie przed tym, co najprawdopodobniej czeka nas już jesienią i w 2013 roku" - napisano w raporcie.
"W sierpniu pojawiło się 2,2 tys. publikacji dotyczących recesji. Duża część z nich dotyczyła sytuacji w Polsce, natomiast nie brakowało również doniesień z zagranicy. Stan strefy euro zobrazowało oświadczenie węgierskiego ministra finansów, który stwierdził, że jego kraj przystąpi do unii walutowej dopiero za 20 lat. Należy wziąć pod uwagę, że na liczbę publikacji o recesji w pewnym stopniu wpływał okres wakacyjny, w którym część mediów chętniej wybiera luźniejszą tematykę. Mimo tego publikacji jest więcej" - dodano. (PAP)
map/ ana/