Wydawnictwo G+J zwinie się z Polski?
Wydawnictwo Gruner+Jahr Polska już wkrótce może zniknąć z polskiego rynku. Wydawca takich pism jak "National Geographic" czy "Focus" może zostać sprzedany. O całej sprawie napisał niemiecki "Hamburger Abendblatt".
16.04.2013 | aktual.: 16.04.2013 13:37
Jak wynika z informacji dziennika, spółce nie udało się osiągnąć sukcesu w Polsce. Gruner+Jahr Polska może więc sprzedać swoje portfolio tytułów w części lub w całości holdingowi mediowemu Hubert Burda Media.
Niemieckie oddziały, zarówno wydawnictwa Burda jak i Gruner+Jahr nie skomentowały zaistniałej sytuacji.
Wirtualna Polska próbowała się skontaktować z wydawnictwem Gruner+Jahr Polska, jednak póki co wciąż czekamy na komentarz do całej sprawy.
Burda Media Polska Sp. z o.o. wydaje 21 magazynów: "Elle", "Elle Decoration", "Samo Zdrowie", "Burda", "Dobre Rady", "Sól i Pieprz", "Przyślij Przepis!", "Przyślij Przepis! Krzyżówki", "Przyślij Przepis! Wydanie Specjalne", "Mój Piękny Ogród", "Chip", "CRN", "InStyle", "Przepis na Ogród", "Polska Gotuje", "Sielskie Życie", "Biografie", "Dobre Rady Szyfrówki", "Dobre Rady Panoramy", "Dobre Rady Sudoku" oraz "Przyślij Przepis 200 Panoram". W Polsce działa od 1989 roku.
W portfolio Gruner+Jahr Polska - poza "National Geographic" i "Focus" - znajdziemy takie tytuły jak "Gala", "Claudia", "National Geographic Traveler", "Śledczy", "Coaching", "Sekrety Nauki", "Focus Historia", "Moje Gotowanie" czy "Kaleidoscope".