Zakaz handlu. Makro zaprasza w niedziele do restauracji
Makro Polska rozpoczyna kampanię "Otwarte w niedziele" i zachęca swoich klientów do odwiedzania czynnych w te dni restauracji i małych sklepów partnerskich.
16.10.2019 | aktual.: 16.10.2019 14:28
Swoją kampanię sieć rozpoczęła 11 października, tuż przed niehandlową niedzielą. W kampanii wykorzystywane są reklamy w dziennikach lokalnych, wieloformatowe siatki na budynkach Makro, billboardy oraz materiały POS.
Kampania będzie też prowadzona w mediach społecznościowych.
- Tą akcją chcemy wesprzeć naszych klientów. Doceniamy ich pasje oraz zaangażowanie w prowadzeniu biznesu i liczymy, że docenią to też konsumenci, chętnie odwiedzając ich lokale, które promujemy na stronie makro.pl - mówi Anna Heimberger, dyrektor Działu Marketingu Makro Polska. - Kampanię zaprojektowaliśmy w ciekawy sposób, wykorzystując elementy real-time marketingu i dyskusyjny temat niedziel handlowych. W mediach społecznościowych kreacja zaczyna się od słów „Makro jest zamknięte w najbliższą niedzielę, ale zapraszamy do sklepów i restauracji naszych klientów".
Swoją kampanią sieć chce promować partnerów prowadzących restauracje i niewielkie sklepy w budynkach należących do Makro.
Jako lokalne biznesy takie placówki mogą oferować swoje usługi również w niehandlowe niedziele.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl