WAŻNE
TERAZ

Sławosz wyszedł z kapsuły. Załoga Ax‑4 na Ziemi [RELACJA]

Zenek Energy Drink. Gwiazdor disco polo z własnym napojem energetycznym

Zenek Energy Drink – tak nazywa się nowy napój energetyzujący, do którego wizerunku udzielił Zenon Martyniuk, wokalista disco polo. Gwiazdor postanowił wykorzystać swoją popularność i wraz z warszawską spółką Just Food Polska stworzył napój sygnowany swoim wizerunkiem.

Zenek Energy Drink. Gwiazdor disco polo z własnym napojem energetycznym
zenekenergydrink.com
Mieszko Rozpędowski

Zenek Energy Drink – tak nazywa się nowy napój energetyzujący, do którego wizerunku udzielił Zenon Martyniuk, znany wokalista disco polo. Gwiazdor postanowił wykorzystać swoją popularność i wraz z warszawską spółką Just Food Polska stworzył napój sygnowany swoim wizerunkiem.

"Napój ten powstał w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku oraz coraz silniej umacniający się nurt muzyki disco polo, w której Zenon Martyniuk, dzięki swojej ponad 25-letniej karierze muzycznej, został okrzyknięty Królem" – tłumaczy ideę stworzenia nowego "energetyka" Just Food Polska. Producent podaje, że nowy napój Zenek Energy Drink zawiera podwyższoną zawartość kofeiny do 50 mg/100 ml, taurynę oraz witaminy z grupy B.

"Nasz produkt dzięki wizerunkowi Zenka stał się jedyny i niepowtarzalny" – chwali się producent.

Z nazwy i wizerunku innej gwiazdy korzysta wadowicki Maspex - producent napoju Tiger. Bokser Dariusz Tiger Michalczewski użyczył pseudonimu i wizerunku na początku firmie Foodcare, a w grudniu 2010 roku spółce Maspex. W 2008 roku Tiger z wizerunkiem Michalczewskiego prześcignął pod względem sprzedaży Red Bull'a, stając się liderem na polskim rynku wśród napojów energetycznych.

Biznes na disco polo

Just Food Polska wykorzystuje wizerunek Martyniuka w szczytowym momencie jego popularności.

O popularności disco polo pisaliśmy przy okazji sylwestra organizowanego przez TVP. Główną atrakcją był występ Maryli Rodowicz z Zenonem Martyniukiem. Para na scenie wykonała hit zespołu Martyniuka Akcent pt. "Przekorny los". Teledysk do utworu obejrzało ponad 44,5 mln internautów.

- Moda na disco polo nigdy się w Polsce nie skończyła. Były wzloty i upadki to oczywiste, ale ludzie w ostatnich latach przestali się tej muzyki wstydzić – mówił niedawno WP money Sławomir Świerzyński, lider zespołu Bayer Full.

Wybrane dla Ciebie

Producent alkoholu z USA ogłosił upadłość. Działa od 170 lat
Producent alkoholu z USA ogłosił upadłość. Działa od 170 lat
Te studia są hitem w Poznaniu. 19 kandydatów na jedno miejsce
Te studia są hitem w Poznaniu. 19 kandydatów na jedno miejsce
Takie skarby znalazł nad Bałtykiem. Aż chwycił za telefon
Takie skarby znalazł nad Bałtykiem. Aż chwycił za telefon
Przebieraniec wrócił na Krupówki w nowym stroju. Mandaty nie działają
Przebieraniec wrócił na Krupówki w nowym stroju. Mandaty nie działają
Sprzedawcy jagód załamują ręce. "Przy drogach po kilka słoików"
Sprzedawcy jagód załamują ręce. "Przy drogach po kilka słoików"
100 zł za kurki. Grzybiarze narzekają na kiepski sezon
100 zł za kurki. Grzybiarze narzekają na kiepski sezon
Jednoczesna emerytura z ZUS i KRUS. Oto kiedy jest to możliwe
Jednoczesna emerytura z ZUS i KRUS. Oto kiedy jest to możliwe
Licealista z Olsztyna najlepszy na świecie. Dominacja Polski w Dubaju
Licealista z Olsztyna najlepszy na świecie. Dominacja Polski w Dubaju
Kupiłeś łyżkę w TEDi? Lepiej jej nie używaj. Właśnie ją wycofują
Kupiłeś łyżkę w TEDi? Lepiej jej nie używaj. Właśnie ją wycofują
Zalewają nas sklejką z Rosji. Właśnie trafili na listę sankcyjną MSWiA
Zalewają nas sklejką z Rosji. Właśnie trafili na listę sankcyjną MSWiA
Drastyczne różnice w cenach porzeczek. Czerwone zniknęły z rynku
Drastyczne różnice w cenach porzeczek. Czerwone zniknęły z rynku
Nowa moneta 10 zł od czwartku w obiegu. Oto jak wygląda
Nowa moneta 10 zł od czwartku w obiegu. Oto jak wygląda