Złote lwy i papież w oknie. Tak mieszkają lodowi baronowie
Lody Koral zna prawie każdy. Dzięki ich produkcji Józef i Marian Koralowie zgromadzili ogromną fortunę i osiągnęli status multimilionerów. Bracia posiadają również luksusową willę w Nowym Sączu.
Reporterzy portalu ShowNews odwiedzili dom braci Koral. Willa bogaczy znajduje się w centrum Nowego Sącza. Pierwszy z domów braci Koral należy do Józefa. Obok niego znajdują się jeszcze dwa inne domy, należące do pozostałych członków rodziny Koral.
Rezydencja braci Koral usytuowana jest na widocznym z daleka wzgórzu. Przed ich ogrodzeniem na posesji znajdują się złote rzeźby i luksusowe samochody.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Spytaliśmy młodych. Wiedzą, ile kosztują prąd, benzyna czy iPhone?
Willa braci Koral. W Nowym Sączu zna ją każdy
Mieszkańcy Nowego Sącza sugerują, że górska droga dojazdowa do willi jest podgrzewana. Twierdzą, że w zimie, gdy okoliczne trasy są pokryte śniegiem, ta droga pozostaje czarna i sucha - czytamy w serwisie.
Wiadomo, że willa ma około 2 tys. mkw., przy czym sam salon z przeszklonym dachem zajmuje 150 mkw. i ma wysokość 8 metrów. Dom posiada kilka łazienek, z których każda utrzymana jest w innym stylu.
Bracia Koral znani są z silnej wiary. W związku z tym w jednym z ich okien można dostrzec specjalnie oświetlony obraz Jana Pawła II. Z kolei na dachu rezydencji powiewa flaga Polski.
Bracia cieszą się dużym szacunkiem wśród mieszkańców miasta. W 2016 r. zostali uhonorowani tytułem Honorowych Obywateli Nowego Sącza. Ufundowali dla miasta m.in. pomnik Jana Pawła II, który kosztował ponad dwa miliony złotych i karetkę pogotowia.
Lody firmy Koral podbiły rynek
Przypomnijmy, że w 2021 r. firma Koral wprowadziła na rynek lody sygnowane nazwą słynnej grupy YouTuberów. Stojący za Ekipą - bo tak nazywa się ta grupa - Karol "Friz" Wiśniewski to dla nastolatków absolutny idol, a sukces lodów Ekipa przerósł najśmielsze oczekiwania twórców.
- Szał na lody "Ekipa" przerósł nasze najśmielsze oczekiwania - lody sprzedają się co najmniej 300 proc. lepiej, niż jakiekolwiek wcześniejsze nowości produktowe w przeszło 40-letniej historii tej firmy - mówił Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu w firmie Koral w rozmowie z money.pl.
Szaleństwo wokół lodów było tak ogromne, że nie tylko wyprzedawały się one krótko po tym, jak trafiały do sklepów, ale na portalach ogłoszeniowych pojawiały się nawet oferty sprzedaży papierków po tych lodach.