Trwa ładowanie...

Zmiany w dużej sieci pizzerii

Szykują się zmiany w największej polskiej sieci franczyzowej - Da Grasso. W ciągu najbliższych 12 miesięcy wszystkie lokale mają dostosować się do nowej, ujednoliconej stylistyki. Pojawi się system zamówień online, a w każdej restauracji, oraz w dostawie, będzie można zapłacić kartą.

Zmiany w dużej sieci pizzeriiŹródło: da grasso
d414e1h
d414e1h

Szykują się zmiany w największej polskiej sieci franczyzowej - Da Grasso. W ciągu najbliższych 12 miesięcy wszystkie lokale mają dostosować się do nowej, ujednoliconej stylistyki. Pojawi się system zamówień online, a w każdej restauracji oraz przy dostawie będzie można zapłacić kartą.

Właściciele sieci Da Grasso podjęli decyzję o rebrandingu po przeprowadzeniu badań zarówno wśród franczyzobiorców, jak i klientów. Ankietowani wskazywali na potrzebę zmiany wizerunku sieci pizzerii na bardziej rodzinny.

(fot. Da Grasso)
Źródło: (fot. Da Grasso)

Jednym z postulatów wprowadzonych w życie, który pojawił się w trakcie badania, będzie ujednolicenie standardów dla wszystkich partnerów firmy. Lokale będą wyglądać podobnie w każdym zakątku Polski. Zmianie ulegnie także logo sieci oraz sposób prowadzenia kampanii reklamowej. Od tej pory działania promocyjne mają być spójne w całym kraju.

(fot. Da Grasso)
Źródło: (fot. Da Grasso)

- Naszym celem jest zwiększenie rozpoznawalności sieci Da Grasso wśród konsumentów oraz sprawienie, żeby nasze lokale były restauracjami pierwszego wyboru dla osób spędzających czas w rodzinnym gronie przy wspólnym posiłku - powiedziała Magdalena Piróg, wiceprezes zarządu Da Grasso ds. rozwoju sieci.

(fot. Da Grasso)
Źródło: (fot. Da Grasso)

Z punktu widzenia klientów szczególnie interesujący wydaje się plan uruchomienia systemu składania zamówień przez Internet. Ma on pozwolić na złożenie zamówienia za pomocą prostego formularza, bez konieczności dzwonienia do najbliższego lokalu.

d414e1h

Dodatkowo firma uruchomi możliwość płatności kartą we wszystkich swoich lokalach oraz w dowozie. Terminale płatnicze oraz system zamówień on-line realizowany przez urządzenia płatnicze dostarczy firma Hilltech.

Proces zmian będzie trwał ok. 12 miesięcy. Spółka ma także pomóc franczyzobiorcom w składaniu zamówień poprzez utworzenie centralnego systemu zakupów. Dzięki niemu będą oni mogli taniej kupować zarówno składniki do dań, jak i elementy wystroju.

(fot. Da Grasso)
Źródło: (fot. Da Grasso)
d414e1h
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d414e1h

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj