Zmiany w dużej sieci pizzerii
Szykują się zmiany w największej polskiej sieci franczyzowej - Da Grasso. W ciągu najbliższych 12 miesięcy wszystkie lokale mają dostosować się do nowej, ujednoliconej stylistyki. Pojawi się system zamówień online, a w każdej restauracji, oraz w dostawie, będzie można zapłacić kartą.
01.07.2013 | aktual.: 01.07.2013 16:26
Szykują się zmiany w największej polskiej sieci franczyzowej - Da Grasso. W ciągu najbliższych 12 miesięcy wszystkie lokale mają dostosować się do nowej, ujednoliconej stylistyki. Pojawi się system zamówień online, a w każdej restauracji oraz przy dostawie będzie można zapłacić kartą.
Właściciele sieci Da Grasso podjęli decyzję o rebrandingu po przeprowadzeniu badań zarówno wśród franczyzobiorców, jak i klientów. Ankietowani wskazywali na potrzebę zmiany wizerunku sieci pizzerii na bardziej rodzinny.
Jednym z postulatów wprowadzonych w życie, który pojawił się w trakcie badania, będzie ujednolicenie standardów dla wszystkich partnerów firmy. Lokale będą wyglądać podobnie w każdym zakątku Polski. Zmianie ulegnie także logo sieci oraz sposób prowadzenia kampanii reklamowej. Od tej pory działania promocyjne mają być spójne w całym kraju.
- Naszym celem jest zwiększenie rozpoznawalności sieci Da Grasso wśród konsumentów oraz sprawienie, żeby nasze lokale były restauracjami pierwszego wyboru dla osób spędzających czas w rodzinnym gronie przy wspólnym posiłku - powiedziała Magdalena Piróg, wiceprezes zarządu Da Grasso ds. rozwoju sieci.
Z punktu widzenia klientów szczególnie interesujący wydaje się plan uruchomienia systemu składania zamówień przez Internet. Ma on pozwolić na złożenie zamówienia za pomocą prostego formularza, bez konieczności dzwonienia do najbliższego lokalu.
Dodatkowo firma uruchomi możliwość płatności kartą we wszystkich swoich lokalach oraz w dowozie. Terminale płatnicze oraz system zamówień on-line realizowany przez urządzenia płatnicze dostarczy firma Hilltech.
Proces zmian będzie trwał ok. 12 miesięcy. Spółka ma także pomóc franczyzobiorcom w składaniu zamówień poprzez utworzenie centralnego systemu zakupów. Dzięki niemu będą oni mogli taniej kupować zarówno składniki do dań, jak i elementy wystroju.