Znasz się na Twitterze? Możesz wyszkolić pracowników Ministerstwa Finansów
Ministerstwo Finansów chce się nauczyć, jak skutecznie kreować swój wizerunek na Twitterze. I to szybko. Tylko do 13 listopada przyjmowane są oferty na szkolenie w zakresie social media. Warunki? Ma trwać co najmniej cztery godziny (z jedną, 15-minutową przerwą) i odbyć się jeszcze w 2017 r.
07.11.2017 16:17
Resort finansów zaprasza wykonawców do składania ofert na szkolenie "Prowadzenie profilu na Twitter Ministerstwa Finansów i Krajowej Administracji Skarbowej".
Social ninja, którego poszukuje ministerstwo, miałby przeprowadzić co najmniej dwa spotkania o podobnym zakresie tematycznym (media społecznościowe, Twitter) dla urzędów administracji publicznej. Szkolenie ma być krótkie, ale treściwe. Pracownicy mają poznać tajniki tworzenia treści na Twitterze, dowiedzieć się, jak reagować w sytuacji kryzysowej, poznać grupę docelową i wypracować strategię zdobywania obserwujących.
Na stronie Ministerstwa Finansów znajduje się szczegółowy opis tego, czego mają się nauczyć pracownicy. Szkolenie ma obejmować następujące zagadnienia:
- Profil ministerstwa na Twitterze - analiza i uwagi, wskazanie mocnych i słabych stron obecnych profili MF i KAS na Twitter.
- Budowanie zasięgu i wizerunku - strategia, zdobywanie obserwujących, grupa docelowa, angażowanie użytkowników.
- Tworzenie treści: reguły tworzenia wpisów (#, @, skróty, linki), styl komunikacji na Twitterze, publikacja tweetów, linków, zdjęć, filmów.
- Komunikacja z użytkownikami: interakcje z użytkownikami - kiedy tak, a kiedy nie, obserwowani użytkownicy, listy kontaktów na Twitterze, pomysły na komunikację z użytkownikami Twittera.
- Monitoring treści, re-tweety i wymiana treści.
- Złe praktyki na Twitterze - czego nie robić?
- Sytuacje kryzysowe - jak zapobiegać i jak na nie reagować.