Trwa ładowanie...
d16cnao
09-11-2016 10:08

Zysk netto Bloober Team wzrósł r/r do 2,03 mln zł w III kw. 2016 r.

Warszawa, 09.11.2016 (ISBnews) - Bloober Team odnotował 2,03 mln zł zysku netto w III kw. 2016 r. wobec 0,4 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.

d16cnao
d16cnao

Zysk operacyjny wyniósł 2,5 mln zł wobec 0,54 mln zł zysku rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 4,32 mln zł w III kw. 2016 r. wobec 2,13 mln zł rok wcześniej.

W okresie I-III kw. 2016 r. spółka miała 5,62 mln zł zysku netto w porównaniu z 0,39 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 10,85 mln zł w porównaniu z 5,4 mln zł rok wcześniej.

"Prezentowane wyniki są zgodne z naszymi oczekiwaniami. Już teraz wiemy, że jest to historycznie rekordowy rok, a przed nami jeszcze czwarty kwartał, który zapowiada się równie interesująco" - skomentował prezes Bloober Team Piotr Babieno, cytowany w komunikacie poświęconym wynikom.

d16cnao

W tym roku spółkę czeka jeszcze premiera "Layers of Fear: Solitude" na platformę Google Daydream VR, a wynikach IV kw. widoczna będzie również sprzedaż "Layers of Fear" w okresie Halloween, który jest tradycyjnie najbardziej sprzyjającym momentem na sprzedaż horrorów, w których produkcji specjalizuje się Bloober Team.

W przyszłym roku można spodziewać się premier przynajmniej 2 kolejnych tytułów. Pierwszym będzie Observer, który pojawi się na rynku w pierwszym półroczu 2017 r., podano także.

Do końca czerwca spółka chce również przenieść notowania swoich akcji na rynek główny GPW. W tym miesiącu poznamy biuro maklerskie odpowiedzialne za przenosiny. Prospekt emisyjny trafi do Komisji Nadzoru Finansowego (KNF) prawdopodobnie na początku roku.

"Jesteśmy zdeterminowani, aby stało się to jak najszybciej. Uważam, że nasze miejsce jest wśród czołowych producentów gier w Polsce czyli na rynku głównym GPW" - podkreślił prezes.

d16cnao

W przyszłym roku czekają również premiery "Scopophobii". "Terminy wydania gier związane są z harmonogramem i warunkami dotacji jakie uzyskaliśmy na ten cel. Ponadto kolejne tytuły planujemy wydawać samodzielnie, do czego chcemy solidnie się przygotować. To z kolei oznacza, że wpływy ze sprzedaży Scopophobii i Medium będą dużo wyższe niż w przypadku posiłkowania się pomocą wydawcy"- podkreślił Babieno.

Strategia spółki zakłada, że w ciągu 3 lata krakowski developer stanie się największym producentem horrorów psychologicznych na świecie.

Bloober Team to niezależny producent gier wideo, założony w 2008 r. Spółka jest notowana na NewConnect od czerwca 2011 r.

(ISBnews)

d16cnao
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d16cnao