Zysk netto IMS wyniósł 1,46 mln zł w II kw. 2015 r.
Warszawa, 28.08.2015 (ISBnews) - IMS odnotował 1,46 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w II kw. 2015 r. wobec 1,47 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
28.08.2015 | aktual.: 28.08.2015 07:38
Zysk operacyjny wyniósł 1,82 mln zł wobec 1,74 mln zł zysku rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 9,85 mln zł w II kw. 2015 r. wobec 9,3 mln zł rok wcześniej.
W I poł. 2015 r. spółka miała 2,94 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w porównaniu z 2,81 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 19,16 mln zł w porównaniu z 17,13 mln zł rok wcześniej.
W ujęciu jednostkowym zysk netto w I poł. 2015 r. wyniósł 2,58 mln zł wobec 2,47 mln zł zysku rok wcześniej.
Spółka tworzy grupę kapitałową, w skład której wchodzą 3 podmioty bezpośrednio zależne. Grupa IMS jest dostawcą wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego w miejscu sprzedaży. Działania grupy skupiają się w trzech głównych obszarach marketingu sensorycznego: audiomarketingu (przygotowanie i emisja formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych), wideomarketingu (produkcja i emisja przekazów reklamowych na ekranach plazmowych) oraz aromamarketingu (dobór i dystrybucja kompozycji zapachowych).
(ISBnews)