Zysk netto Multimedia Polska spadł r/r do 9,45 mln zł w 2016 r.
Warszawa, 15.03.2017 (ISBnews) - Multimedia Polska odnotowały 9,45 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w 2016 r. wobec 86,2 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
15.03.2017 | aktual.: 15.03.2017 08:53
Zysk netto z działalności kontynuowanej wyniósł 21,49 mln zł wobec 88,12 mln zł rok wcześniej.
Zysk operacyjny wyniósł 110,15 mln zł wobec 136,27 mln zł zysku rok wcześniej. Skorygowana EBITDA z działalności kontynuowanej wyniosła 341,27 mln zł wobec 356,9 mln zł.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 699,23 mln zł w 2016 r. wobec 700,92 mln zł rok wcześniej.
W ujęciu jednostkowym zysk netto w 2016 r. wyniósł 9,89 mln zł wobec 48,53 mln zł zysku rok wcześniej.
"Zarząd Multimedia Polska S.A zamierza przeznaczyć zysk netto spółki za rok 2016 na wypłatę dywidendy z uwzględnieniem ograniczeń do których przestrzegania spółka jest zobowiązana zapisami zawartych umów" - czytamy w raporcie.
W ub.r. akcjonariusze przeznaczyli cały zysk netto w wysokości 48,53 mln zł na dywidendę.
Na dzień 31 grudnia 2016 r. Grupa posiadała łącznie 1,69 mln jednostek generowania przychodu (RGU), z czego: 1,67 mln RGU usług telekomunikacyjnych (w tym 0,87 mln RGU usług wideo, 0,54 mln RGU szerokopasmowego dostępu do internetu i 0,27 mln RGU usług telefonii) oraz 19,9 tys. pozostałych RGU (usług monitoringu i ubezpieczeń), podano także w raporcie.
Multimedia Polska to trzeci co do wielkości operator kablowy w Polsce, którego sieci obejmują 1,6 mln gospodarstw domowych.
(ISBnews)