Trwa ładowanie...
d2q34hp

BRE wydał na projekt nowego mBanku ok. 50 mln zł, marki BRE i MultiBanku będą funkcjonować do XI '13

04.06. Warszawa (PAP) - BRE Bank rozpoczął pierwszy etap rebrandingu, zmienia logo mBanku i system transakcyjny. Marki BRE i MultiBanku będą funkcjonować do listopada. Na projekt...

d2q34hp
d2q34hp

04.06. Warszawa (PAP) - BRE Bank rozpoczął pierwszy etap rebrandingu, zmienia logo mBanku i system transakcyjny. Marki BRE i MultiBanku będą funkcjonować do listopada. Na projekt nowego mBanku wydano około 50 mln zł z budżetu założonego na 100 mln zł - poinformowali przedstawiciele banku na wtorkowej konferencji prasowej.

"Mamy nową identyfikację i nowy serwis transakcyjny. Zmiany będą jednak wprowadzane stopniowo - w listopadzie obejmiemy nowym znakiem część korporacyjną banku i klientów private bankowych. Również spółki zależne będą podane rebrandingowi" - powiedział Cezary Stypułkowski, prezes BRE Bank.

Nowy logotyp mBanku będzie się zmieniał w zależności od rodzaju oferty i segmentu klienta. Stworzono jego pięć wersji kolorystycznych - podstawowy (zastępuje dotychczasowe logo mBanku), logotyp affluent (docelowo zastąpi markę MultiBanku), logotyp korporacyjny (docelowo zastąpi markę BRE Banku), logotyp dla przedsiębiorców i logotyp dla klientów private bankingu.

Bank podał, że nie ma określonej daty zakończenia migracji dotychczasowych klientów do nowego systemu transakcyjnego.

d2q34hp

"Nie zakładamy w tej chwili żadnej kluczowej daty, od której mielibyśmy ograniczyć korzystanie ze starego serwisu" - powiedział Cezary Kocik, wiceprezes BRE Banku ds. bankowości detalicznej.

Bank podtrzymał, że projekt uruchomienia nowego mBanku będzie kosztował około 100 mln zł, z czego do tej pory wydano około połowę.

"Cały projekt dzieli się na dwie fazy. Druga faza będzie skoncentrowana na bankowości mobilnej. W pierwszej fazie wydaliśmy niewiele ponad 50 mln zł. W budżecie 100 mln zł obie fazy się zmieszczą" - powiedział Kocik.

Równocześnie z uruchomieniem nowego systemu mBank rozszerza swoją ofertę o segment klientów zamożnych.

d2q34hp

"Konto za +zero złotych+ chcemy utrzymywać, zamierzamy jednak uzupełnić ofertę mBanku o ofertę dla klientów zamożnych. Postaraliśmy się wykorzystać najlepsze wzorce MultiBanku" - powiedział Kocik.

Według wcześniejszych informacji obecne marki grupy BRE Banku - mBank, MultiBank i BRE Bank zostaną zastąpione jedną wspólną nazwą mBank.

Obecnie pod nazwą mBanku BRE obsługuje 3,5 mln klientów w Polsce, Czechach i na Słowacji. (PAP)

seb/ asa/

d2q34hp
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2q34hp