Trwa ładowanie...

Dodatkowe zniżki na zakupy. Klienci Biedronki znaleźli na to sposób

Nowa wersja aplikacji Biedronka została wyposażona w dość nietypową funkcję jaką jest Shakeomat. Wystarczy potrząsnąć telefonem, aby skorzystać ze spersonalizowanych zniżek. Jednak okazuje się, że klienci wpadli na pomysł, jak zwiększyć ilość kuponów rabatowych.

Jak płacić mniej za zakupy w Biedronce?Jak płacić mniej za zakupy w Biedronce?Źródło: East News, fot: Andrzej Zbraniecki
d4i8jq6
d4i8jq6

Aplikacja zakupowa Biedronki posiada wiele przydatnych funkcji. Jedną z najpopularniejszych jest Shakeomat, który został wprowadzony w 2022 roku. Wystarczy potrząsnąć naszym telefonem, a aplikacja poinformuje nas o indywidualnej obniżce cenowej na wybrany produkt. Oferta jest ważna do końca bieżącego dnia i możemy wykorzystać ją wyłącznie dwa razy. Co zatem zrobić, aby zwiększyć ilość proponowanych przez aplikację rabatów cenowych.

Okazuje się, że posiadacze aplikacji "Biedronka" wymieniają się promocjami z Shakeomatu, zarówno na grupach w social media, jak i w domowym zaciszu - donosi Interia.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Psychologowie pomagali nam projektować meble - Piotr Voelkel - Biznes Klasa #11

Wymiana na kody rabatowe

Regulamin programu usług świadczonych przez Biedronkę nie zakazuje przekazywania kodów. Sama sieć wskazuje, że klienci robią to wyłącznie na własną odpowiedzialność.

Screen grup na Facebooku oferujących wymianę kodów promocyjnych Wp Finanse
Screen grup na Facebooku oferujących wymianę kodów promocyjnychŹródło: Wp Finanse, fot: Natalia Stępień
Klienci, którzy decydują się na wymianę danych osobowych, umożliwiających aktywację promocji, robią to na własną odpowiedzialność i muszą być świadomi, że dedykowane im oferty mogą być od momentu tej wymiany wykorzystywane bez ich wiedzy i zgody - wskazał dyrektor ds. relacji z klientem i cyfryzacji w sieci Biedronka, Marek Złakowski, cytowany przez portal.

Jak skorzystać z Shakeomatu?

Początkowo Shakeomat w aplikacji Biedronka działał raz dziennie. Można było go uruchomić w wybranym czasie. Po wykorzystaniu jednego "wytrząsania", promocja uaktywniała się ponownie następnego dnia. Jednak od lutego 2023 roku sieć Biedronka zmieniła zasady. Teraz możliwe jest wylosowanie dwóch ofert dnia.

d4i8jq6

Na początek musimy mieć pobraną aplikację zakupową Biedronki. Wystarczy, że ją otworzymy i znajdziemy ikonę Shakeomatu. Widać ją w zakładce "Tylko dla Ciebie". Aplikacja "Biedronka" jest dostępna do pobrania z App Store lub Google Play, czyli na telefony obsługiwane przez systemy iOS oraz Android. Aby skorzystać z ofert, trzeba kliknąć okienko Shakeomat i potrząsnąć telefonem lub postukać palcem w ekran, aż licznik urośnie od 0 proc. do 100 proc., a w efekcie aplikacja zaoferuje nam zniżkę.

Zrzut ekranu z panelu głównego aplikacji "Biedronka" Wp Finanse
Zrzut ekranu z panelu głównego aplikacji "Biedronka"Źródło: Wp Finanse, fot: Natalia Stępień

Na skorzystanie z promocji mamy czas do końca dnia, czyli do zamknięcia sklepów sieci. W aplikacji znajdziemy również licznik, który będzie odmierzał czas, jaki nam pozostał do wykorzystania kuponów.

Jaka jest różnica między programem "Moja Biedronka", a aplikacją Biedronka?

Moja Biedronka to program lojalnościowy, który umożliwia korzystanie z rozmaitych rabatów. Aplikacja Biedronka jest wyłącznie dodatkowym elementem tego programu, porządkującym dostępne funkcje na ekranie smartfona. Wśród dostępnych usług są:

  • Wirtualna karta Moja Biedronka – aplikacja Biedronka daje dostęp do wirtualnej karty tego programu.
  • Gazetki promocyjne – gdzie znajdziemy wszystkie aktualnie promowane oferty.
  • Personalizowane oferty – aplikacja pamięta nasze wcześniejsze zakupy spożywcze i na ich podstawie przygotowuje propozycje promocji.
  • Skaner cen – aplikacja pozwala zeskanować kod kreskowy produktu i sprawdzić jego cenę.
  • Historia zakupów – aplikacja Biedronka umożliwia zapisanie wirtualnych paragonów za każde zrealizowane zakupy.
d4i8jq6

Spółka przekazała jeszcze we wrześniu 2023 roku, że sieć wydała 17 mln kart Moja Biedronka, a ponad 9 mln telefonów funkcjonujących w Polsce ma zainstalowaną aplikację "Biedronka".

"W lipcu 2022 roku klienci kupowali swoje ulubione produkty w Biedronce używając karty MB aż 85 mln razy. Ale to jeszcze nic, bo w lipcu 2023 roku takich zakupów było już 101,5 mln, a w sierpniu prawie 103 mln. W 2023 roku nie było miesiąca w porównaniu z rokiem poprzednim, aby sieć Biedronka nie odnotowała wzrostów między 10 a 20 proc. w liczbie transakcji zawieranych przez klientów w oparciu o kartę lojalnościową. Ogółem od stycznia 2022 r. klienci użyli karty Moja Biedronka ponad 1,8 mld raz" - czytamy w komunikacie prasowym.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d4i8jq6
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4i8jq6