Trwa ładowanie...

Forum Trendy FMCG, największe spotkanie branży dóbr szybko rotujących

W dniach od 7 do 9 grudnia 2009 r. w hotelu Hayatt w Warszawie odbędzie się największe w tym roku spotkanie branży FMCG. Podczas spotkania zorganizowano 10 różnych konferencji tematycznych.

Forum Trendy FMCG, największe spotkanie branży dóbr szybko rotującychŹródło: Jupiterimages
d2q6gyp
d2q6gyp

Forum Trendy FMCG zgromadzi w warszawskim hotelu Hayatt przedstawicieli wszystkich największych i liczących się producentów FMCG oraz wielu sieci handlowych. Udział w spotkaniu potwierdziło już 37 prezesów i członków zarządów firm, które są liderami w swoich kategoriach produktów na rynku.

Wśród firm i marek, których przedstawiciel pojawią się na Trendach FMCG są m. in.: Alma, Amway, Bakalland, Coca-Cola HBC, CadburyWedel, Diageo, Drogerie Natura, Hoop, Irving, Jurajska, Kompania Piwowarska, Kraft Foods, PepsiCo, L'Oréal, Mlekovita, Müller, Pernod Ricard, Piątnica, Royal Unibrew, Sephora, Unilever, Żywiec-Zdrój i wiele innych.

Plan dziesięciu konferencji wygląda następująco.

Dzień pierwszy, 7 grudnia:
- 1. Rynek Mleka i Produktów Mlecznych
- 2. Kosmetyki
- 3. Alkohole '2010
- 4. Healthy & Wellness Food

Dzień drugi, 8 grudnia:
- 1. Rynek produktów mrożonych
- 2. Przekąski słone i słodkie
- 3. Rynek napojów bezalkoholowych
- 4. Branding OTC i suplementów diety

d2q6gyp

Dzień trzeci, 9 grudnia:
- 1. e-Tailing '2010
- 2. Convenience & Petroleum Retailing
W ciągu trzech dni Forum odbędzie się 81 prelekcji i dyskusji panelowych, prowadzonych przez 106 doświadczonych ekspertów i analityków rynku.

Ciekawie wygląda profil uczestników, którzy już się zgłosili na spotkanie branży FMCG. Największą grupę, stanowiącą 38 proc. uczestników, tworzą prezesi, członkowie zarządów i dyrektorzy generalni firm związanych z FMCG. Dyrektorzy sprzedaży i handlowi to 32 proc. gości Forum. Na kolejnym miejscu są dyrektorzy marketingu: 24 proc. uczestników. Pozostali goście stanowią 5 proc. osób, które się zgłosiły na Forum.

"Pomimo tego, że w Polsce w porównaniu z innymi rynkami europejskimi, wpływ kryzysu na zachowania nabywcze konsumentów jest mniej widoczny, to jednak także tutaj znacząco wpłynął on na branżę FMCG. Dodatkowo, pogłębiająca się konsolidacja, rozwój dyskontów i wzrost znaczenia marek własnych odbijają się na sytuacji niemal wszystkich producentów i wymuszają strategie dostosowawcze zapewniające zarówno dotychczasową jakość, jak i stabilne wyniki sprzedaży", napisali w liście do uczestników Casper Haring, dyrektor zarządzający firmy Blue Business Media, organizatora forum i Katarzyna Żychoń, dyrektor konferencji. Uczestnictwo w Forum kosztuje od 1995 zł netto za jeden dzień do 4495 zł za trzy dni. W przypadku większej liczby zgłoszeń z jednej firmy przewidziane są rabaty.

Handel-Net.pl

d2q6gyp
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2q6gyp