Carrefour uruchomił w Polsce sklep internetowy
Carrefour uruchomił w Polsce sklep internetowy. Nie znajdziemy tu jednak produktów spożywczych. Nowa platforma oferuje klientom tylko sprzęt RTV i AGD.
19.12.2015 | aktual.: 21.12.2015 10:17
"Po uruchomieniu nowej platformy zakupowej, Carrefour obecny jest w Polsce we wszystkich kanałach sprzedaży: od hiper- i supermarketów, przez sklepy osiedlowe i specjalistyczne, aż po handel internetowy" - mówi Guillaume de Colonges, Prezes Carrefour Polska.
W ofercie internetowego sklepu Carrefour znajduje się około 800 produktów w tym: sprzęt RTV i AGD, komputery i akcesoria, telefony oraz sprzęt fotograficzny i optyczny.
Carrefour zapewnia, że zamówiony przez sieć towar klient otrzyma w ciągu maksimum 48 godzin od daty złożenia zamówienia. Każdy zakupiony produkt, bez względu na jego wielkość czy miejsce wysyłki, dostarczony jest do klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Podobnie jak w każdym innym sklepie internetowym klient, który nie będzie zadowolony z zakupów, może zwrócić towar bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty jego zakupu.
W ramach testu, Carrefour uruchomił również system click&collect dla mieszkańców Krakowa. Zakupy zrobione on-line, można odebrać w stacjonarnym hipermarkecie.
Carrefour Polska to sieć handlowa, pod której szyldem działa obecnie ponad 750 sklepów w w Polsce. Są to zarówno hipermarkety i supermarkety oraz sklepy osiedlowe czy specjalistyczne. Spółka jest również właścicielem i zarządcą sieci centrów handlowych oraz kilkudziesięciu stacji paliw.