Trwa ładowanie...

Najlepszy krem na zmarszczki kupisz w dyskoncie

Hiszpańska organizacja konsumencka przeprowadziła test kremów przeciw zmarszczkom. Okazuje się, że najskuteczniejszy specyfik oferuje Lidl za 2,99 euro.

Najlepszy krem na zmarszczki kupisz w dyskoncieŹródło: Fotolia, fot: tycoon101
d4b2on6
d4b2on6

Nie było to badanie jak te, które często przeprowadzają same firmy kosmetyczne gdzie krem testuje jedynie kilkanaście kobiet. Hiszpańska Organizacja Konsumentów i Użytkowników (OCU) przebadała 14 różnych komsetyków na 995 kobietach, które używały kosmetyków przez miesiąc. Hiszpanie sprawdzali jak dobrze kremy nawilżają skórę i wygładzają zmarszczki.

- Jesteśmy zaskoczeni, ale nie aż tak bardzo. Wygrana naszego kremu potwierdza wiadomość, którą chcemy przekazać - jakość nie musi być droga. Jeśli produkt jest kiepski, to klient po prostu nie kupi go ponownie - powiedział przedstawiciel hiszpańskiego Lidla mediom.

Przeanalizowali zarówno te z najniższej półki cenowej jak i topowe marki. Wyniki były nie tylko zaskakujące, ale i nie pozostawiają żadnych złudzeń. Krem z Lidla o nazwie "Cien Crema de Dia Q10" uzyskał najlepszy wyniki z 64 punktami na 100 możliwych.

Drugie miejsce zajął "Eucerin Hyaluron Filler", którego cena waha się od 26,90 euro do 39 euro. Zdobył 61 punktów. Reszcie nie poszło tak dobrze. Okazuje się, że nawet kremy z najwyższej półki cenowej miały za mało aktywnych składników - retinol, kolagen i koenzym Q10. O ironio, to najczęściej ci najwięksi producenci skupiają się na promowaniu ich dobroczynnego działania.
Jak poinformowało nas biuro prasowe Lidla również w asortymencie polskiej sieci znajduje się krem Q10 marki CIEN. Cena kosmetyku to niecałe 9 zł, a producentem na rynek polski i hiszpański jest ta sama firma.

d4b2on6
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4b2on6

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj