Trwa ładowanie...
d2wvgdh
Temat

opakowanie

Kukurydza opakowana polskim burakiem. Absurd w Biedronce
18-11-2020 14:22

Kukurydza opakowana polskim burakiem. Absurd w Biedronce

Sklepy potrafią zaskakiwać wieloma promocjami, ale czasem i pomyłkami. Takiej jeszcze chyba nie było. W Biedronce klienci natknęli się bowiem na kukurydzę, która na opakowaniu miała informację, że to… buraczki. Sieć przeprasza i tłumaczy, że to była tylko pomyłka dotycząca małej partii towaru.

Małe pojemności rosną w siłę. Kupujemy coraz częściej
18-04-2018 11:26

Małe pojemności rosną w siłę. Kupujemy coraz częściej

Producentów ogarnął wielki szał proponowania coraz mniejszych porcji produktów. I wszystko im sprzyja - marże i wygoda dla klientów. Jedynie ekolodzy nie są zadowoleni i wskazują na rosnącą górę śmieci.

Pleśń w kaszce dla dzieci. WP interweniuje
22-08-2017 18:11

Pleśń w kaszce dla dzieci. WP interweniuje

- Kaszka zatruła mi dziecko. Od kilku dni ma biegunkę – mówi nam Karolina Pawlak. Na Facebooku Nestle wrzuciła zdjęcie z czymś, co przypomina łapę zwierzęcia umazaną w dziecięcej kaszce. Jak twierdzi, znalazła to na dnie opakowania kaszki, którą przez kilka dni podawała swojemu 2-letniemu dziecku. Nestle może badać sprawę, bo numer partii dostało od... dziennikarza Wirtualnej Polski.

Etui na papierosy zasłoni ci nowotwór. Polacy nie chcą oglądać drastycznych zdjęć
13-03-2017 14:27

Etui na papierosy zasłoni ci nowotwór. Polacy nie chcą oglądać drastycznych zdjęć

Opakowania na papierosy w kolorowe wzorki, z logo Ferrari, Burberry czy Apple, a nawet z gwiazdami rocka - oto nowy hit w sklepach. Polacy nie chcą patrzeć na zdjęcia chorych na raka, zniekształconych organów czy trumien. Zasłaniają więc obrazki kolorowymi etui. Opakowania na papierosy zniknęły też z części sklepów.

Konsumenci coraz więcej oczekują od opakowania
25-03-2015 13:53

Konsumenci coraz więcej oczekują od opakowania

Sieci handlowe przejmują kompetencje dotychczas zarezerwowane dla wytwórców produktów w handlu detalicznym – uczestniczą w tworzeniu standardów i projektowaniu opakowań dla marek i poszczególnych artykułów. Muszą się one zmieniać, bo zmieniają się oczekiwania konsumentów. Producenci opakowań inwestują w rozwiązania zaawansowane technologicznie.

d2wvgdh
Carlsberg ogłosił: Zrobimy butelki z drewna
27-01-2015 07:04

Carlsberg ogłosił: Zrobimy butelki z drewna

Carlsberg, jeden z największych producentów piwa na świecie, poinformował, że w ciągu trzech najbliższych lat zamierza opracować nowy rodzaj opakowania z włókien drewna. Będzie to pierwsza całkowicie biodegradowalna butelka w historii.

Zmiany w oznakowaniu produktów spożywczych
12-12-2014 09:51

Zmiany w oznakowaniu produktów spożywczych

Od 13 grudnia, zgodnie z unijnym rozporządzeniem, zmieniają się przepisy dotyczące znakowania produktów spożywczych. Na opakowaniu musi znaleźć się spis wszystkich wykorzystanych składników, a wyszczególnione mają być te, które mogą powodować alergie. Określony jest także minimalny rozmiar czcionki podanych informacji w zależności od powierzchni opakowania.

Francja jako pierwsza w Europie ujednolici opakowania papierosów
25-09-2014 14:10

Francja jako pierwsza w Europie ujednolici opakowania papierosów

Francja wprowadzi jednolite opakowania papierosów - poinformował rząd w Paryżu. Tym samym będzie pierwszym w Europie, a po Australii drugim na świecie, krajem wprowadzającym takie rozwiązanie w ramach walki z paleniem.

Żywność bez terminu ważności
23-05-2014 05:25

Żywność bez terminu ważności

Unijni urzędnicy chcą, abyśmy sami oceniali, czy kupowana żywność nadaje się jeszcze do spożycia, czy jednak może nam już zaszkodzić - czytamy w "Dzienniku Polskim".

MZ: nowe ostrzeżenia na opakowaniach papierosów
05-09-2013 14:59

MZ: nowe ostrzeżenia na opakowaniach papierosów

"Rzuć palenie - masz dla kogo żyć. Zadzwoń pod nr telefonu 0 801 108 108" - to jedno z 14 nowych ostrzeżeń, które będą umieszczane na opakowaniach papierosów. Ministerstwo Zdrowia przygotowało projekt rozporządzenia w tej sprawie.

d2wvgdh
Ekologia kontra bazary
17-06-2013 04:15

Ekologia kontra bazary

Walka z biurokracją nie dotyczy ekologii. Sejm właśnie dorzucił przedsiębiorcom nowe obowiązki - informuje "Rzeczpospolita".

Starbucks wprowadza wielorazowe kubki
03-01-2013 18:07

Starbucks wprowadza wielorazowe kubki

Stało się. Pierwsza sieć wprowadziła plastikowe opakowania wielorazowe. Starbucks zakłada, że kubek, kosztujący 1 dol., będzie na tyle tani, by skłonić klientów do wyeliminowania nawyku korzystania z opakowań jednorazowych. Ekolodzy jednak wątpią, by niska cena była wystarczającą motywacją.

Wszystkie opakowania do zmiany. Producenci żywności mają problem
16-08-2012 07:16

Wszystkie opakowania do zmiany. Producenci żywności mają problem

Producenci twierdzą, że nie zdążą dostosować się do wymogów znakowania żywności. Jak pisze "Puls Biznesu", nowe przepisy mają wejść w życie za dwa lata.

Ten wynalazek może zmienić świat
24-05-2012 08:51

Ten wynalazek może zmienić świat

Nareszcie! Jeden z największych problemów współczesnego świata - przywierający do butelek ketchup - został rozwiązany. Wszystko za sprawą studentów Massachusetts Institute of Technology, którzy opracowali specjalny nieprzywierający materiał - pisze "Yahoo".

Polska opakuje Europę
15-03-2012 07:09

Polska opakuje Europę

Za dwa lata wartość polskiego rynku produkcji opakowań sięgnie 6 miliardów euro. Według "Pulsu Biznesu", Polska ma zagwarantowaną pozycję lidera.

d2wvgdh
Wielka wpadka Coca-Coli
14-12-2011 11:18

Wielka wpadka Coca-Coli

Miało być radykalnie i było. Coca-Cola zaskoczyła wszystkich świąteczną białą puszką do tego stopnia, że teraz straci 3 mln dolarów, bo musi wycofać ją ze sklepów. Klienci myśleli, że to opakowanie napoju w wersji light.

Recal: ponad 70 proc. puszek aluminiowych trafia do recyklingu
08-10-2011 18:05

Recal: ponad 70 proc. puszek aluminiowych trafia do recyklingu

Ponad 70 proc. puszek aluminiowych, wprowadzanych na rynek jako opakowania napojów, wraca do recyklingu - poinformował PAP prezes Fundacji Recal, zajmującej się promocją odzysku aluminium Jacek Wodzisławski.

Co dalej z plantatorami tytoniu
07-10-2011 00:55

Co dalej z plantatorami tytoniu

Zaledwie 1,8 proc. respondentów z Europy i ok. 0,1 proc. z Polski jest za wprowadzeniem jednolitych opakowań dla wyrobów tytoniowych - informuje "Dziennik Polski", powołując się na szczegółowy raport z publicznych konsultacji nt. unijnej dyrektywy tytoniowej.

Gigant tytoniowy żąda odszkodowań od rządu Australii
27-06-2011 05:40

Gigant tytoniowy żąda odszkodowań od rządu Australii

Philip Morris pozwał rząd Australii, w związku z planowanym nałożeniem na sprzedawców papierów obowiązku oferowania ich w identycznych, nieatrakcyjnych opakowaniach, ze zdjęciami osób dotkniętych chorobami wywoływanymi przez palenie - podała AP.

Niespodzianka od Coca-Coli
12-05-2011 11:22

Niespodzianka od Coca-Coli

Na swoją 125. rocznicę powstania amerykański gigant wypuścił na polski rynek serię jubileuszowych czteropaków w butelkach Hutchinsona. Limitowaną wersję coli można kupić w popularnych sieciach handlowych. Cena: 8 złotych.

d2wvgdh
Opakowania coraz bardziej zielone
01-04-2011 11:52

Opakowania coraz bardziej zielone

Większość przetworzonych produktów spożywczych trzeba odpowiednio zapakować. Wraz z produktami ewoluują także opakowania. Eksperci stawiają na dwa główne kierunki rozwoju, czyli opakowania ekologiczne i funkcjonalne.

Jednorazówki znikną, żywność zdrożeje
31-03-2011 03:10

Jednorazówki znikną, żywność zdrożeje

Bruksela zamierza zakazać używania i produkcji jednorazowych torebek foliowych na terenie całej Unii Europejskiej - zapowiada "Dziennik Gazeta Prawna".

Mariaż świata mody i branży mleczarskiej
04-11-2010 13:57

Mariaż świata mody i branży mleczarskiej

Ostrołęka zaprosiła do współpracy znana projektantkę
mody Ewę Minge, która przygotowała m.in. nowe opakowanie mleka Milandia ESL.
Dochody z tego przedsięwzięcia wesprą adeptów wzornictwa przemysłowego.

Jak nie dać się nabrać ładnemu opakowaniu?
07-10-2010 15:50

Jak nie dać się nabrać ładnemu opakowaniu?

Fundacja Pro-Test rozpoczyna kampanię mającą na celu
uświadomienie konsumentom, że opakowania mogą być chwytami marketingowymi,
które wprowadzają klienta w błąd, co do faktycznej ilości kupowanego
produktu.

Nie tylko logo wyróżnia produkt
01-10-2010 15:36

Nie tylko logo wyróżnia produkt

Działy marketingu prześcigają się, by zapełnić półki sklepów produktami opakowanymi jeszcze bardziej kolorowo, lśniąco, innowacyjnie lub zgodnie z najnowszymi wyznacznikami designu. Wszystko po to, by jeszcze lepiej wyróżnić produkt na rynku, zwrócić uwagę konsumentów i zwiększyć jego sprzedaż.

d2wvgdh
d2wvgdh