Trwa ładowanie...

Różowy sos Barbie wchodzi do sklepów. Sprawdź, gdzie go dostaniesz

Miłośnicy filmu Barbie oszaleją z radości. Mattel i Heinz połączyły siły i wypuściły na rynek limitowaną edycję Heinz Classic Barbiecue Sauce. Obie marki tłumaczą, że produkt powstał w odpowiedzi na ogromne zapotrzebowanie ze strony fanów różu.

Mattel nawiązał współpracę z firmą HeinzMattel nawiązał współpracę z firmą HeinzŹródło: corporate.mattel.com, fot: mat. prasowe
d3ry6m3
d3ry6m3

Nowy sos to wegański majonez z sosem BBQ i dodanym ekstraktem z buraków. Miłośnicy filmu Barbie mogli zakupić pierwsze 5 tys. limitowanych butelek 15 kwietnia.

Giganty zapewniają, że sosu nie zabraknie, bowiem 17 kwietnia trafi na sklepowe półki do Tesco w Wielkiej Brytanii, a od maja znajdziemy go w brytyjskiej sieci Ocado i innych sklepach w sugerowanej cenie detalicznej wynoszącej 3,39 funtów, czyli nieco ponad 17 złotych.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Od pomocnika hydraulika do kontraktu na najwyższy budynek w Europie - Marcin Ziopaja w Biznes Klasie

Różowy sos Barbie trafi do sklepów

"Dostępny od dziś w Wielkiej Brytanii i Hiszpanii, ten różowy wegański majonez z sosem BBQ jest kontynuacją zeszłorocznego szaleństwa na Barbiecore, kiedy Heinz drażnił swoich fanów, czy ta wymarzona mikstura przypraw powinna zostać urzeczywistniona" - podkreślono w oficjalnym komunikacie.

- Barbie w zeszłym roku ponownie podbiła serca Brytyjczyków, a po zobaczeniu reakcji, jaką ten sos wywołał u naszych fanów w mediach społecznościowych, wiedzieliśmy, że musimy zrobić z niego rzeczywistość - mówi Thiago Rapp, dyrektor Taste Elevation w firmie Heinz.

Różowy świat Barbie zalał świat

Przypominamy, że film "Barbie", prezentowany przez Warner Bros. Pictures, pobił rekord podczas weekendowej premiery, zarabiając 155 milionów dolarów w ponad 4200 lokalizacjach w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Niektóre marki zdecydowały się na stworzenie własnych różowych produktów, aby wykorzystać popularność "Barbie".

d3ry6m3

Ponadto Magazyn "Variety" szacuje, że "Barbie" miała budżet marketingowy w wysokości 150 milionów dolarów, podczas gdy na samą produkcję filmu przeznaczono 145 milionów dolarów. Kampania marketingowa, którą przeprowadzono, była niezwykle zróżnicowana i obejmowała wiele różnych działań. Jednym z nich była strona internetowa, która dawała fanom możliwość tworzenia własnych, unikalnych plakatów z postacią "Barbie".

Kolejnym działaniem była współpraca z Airbnb, której celem było stworzenie pełnowymiarowej repliki domu marzeń Barbie. Nie zabrakło również współpracy z siecią Burger King Brazil, która zaowocowała stworzeniem różowego burgera.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d3ry6m3
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3ry6m3