Trwa ładowanie...

"Święty Mikołaj nie istnieje" - kontrowersyjna reklama sklepu Netto. Internauci oburzeni: "rujnuje dzieciństwo"

"Święty Mikołaj nie istnieje" takie hasło pojawiło się na plakatach reklamowych sklepu Netto, które wiszą m.in. na przystankach autobusowych. W Internecie zawrzało. Niektórzy mówią, że najmłodszym zrujnowano dzieciństwo, a inni się cieszą, że maluchy w końcu poznały prawdę.

"Święty Mikołaj nie istnieje" - kontrowersyjna reklama sklepu Netto. Internauci oburzeni: "rujnuje dzieciństwo"Źródło: East News, fot: Michał Woźniak
dh2zdjx
dh2zdjx

Jakiś czas temu na przystankach autobusowych pojawiła się reklama sieci sklepów Netto, która wywołała burzę wśród Internautów. Pojawia się na niej hasło, napisane drukowanymi literami, które brzmi: "Święty Mikołaj nie istnieje", a poniżej wyjaśnienie: "ale nie martw się, nasze niskie ceny są bardzo prawdziwe". Sklep chciał zachęcić do kupowania, a jednak według niektórych, wywołał efekt odwrotny do zamierzonego.

Główny zarzut był taki, że ta reklama może nieźle zamieszać w psychice niektórych dzieci, które cały czas wierzyły w istnienie Św. Mikołaja.

Komentarze Internautów dzielą się na trzy grupy. Jedna z nich mówi, że reklama odbiera radość z dzieciństwa i w brutalny sposób pokazuje dzieciom prawdę. Jestem w stanie wyobrazić sobie tę sytuację. Ośmiolatek, który nadal wierzy w Św. Mikołaja stoi na przystanku czekając na autobus i nagle dowiaduje się, że został oszukany. Wraca do domu z płaczem i pretensjami do rodziców.

Oglądaj także: Które czekoladki najbardziej przypominają "Ptasie Mleczko"? Wielki test

Druga grupa Internautów pisze, że dziecko wierzące w Św. Mikołaja nie potrafi jeszcze czytać, więc ta reklama w żaden sposób na niego nie wpłynie, ani nie zaburzy jego psychiki.

Facebook.com
Źródło: Facebook.com

Trzeci głos, należy do osób, które cieszą się, że dziecko w końcu pozna prawdę. - Fantastycznie, dobrze że ktoś pomyślał o tym, żeby pokazać dzieciom, że to nie magiczny typ, tylko ciężko pracujący rodzice przynoszą prezenty - czytam w komentarzu.

Facebook.com
Źródło: Facebook.com

Odezwaliśmy się do sklepu Netto i czekamy na odpowiedź. Ciekawe, który z tych trzech, wyżej wymienionych głosów przyświecał im przy tworzeniu tej reklamy.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

dh2zdjx
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dh2zdjx