2 mln klientów zarejestrowanych w aplikacji Żabki

Ponad 2 mln osób zarejestrowało się w aplikacji mobilnej Żappka - poinformowała sieć na portalu Linkedin. Liczba klientów cały czas rośnie.

2 mln klientów zarejestrowanych w aplikacji Żabki
Źródło zdjęć: © WP.PL
Witold Ziomek

25.10.2019 | aktual.: 25.10.2019 15:06

Sieć Żabka podpisała niedawno umowę z agencją reklamową Grey Group, która zajmuje się reklamą aplikacji mobilnej.

Aplikacja oficjalnie zaczęła działać w maju. Użytkownicy otrzymują m.in. spersonalizowane oferty oraz rabaty, a także punkty, które można wymienić na nagrody.

Sieć intensywnie pracuje nad zwiększeniem zasięgu aplikacji.

– Cena nie jest już podstawową walutą. Klient chce dziś robić zakupy szybko, wygodnie, kompleksowo. Teraz podstawową walutą jest czas – powiedział w rozmowie z money.pl wiceprezes Żabki, Adam Manikowski.

Sieć zapowiada też, że do końca roku 2019 zamierza powiększyć się do 6 tys. placówek.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

gospodarkawiadomościżabka
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (3)