2 mln klientów zarejestrowanych w aplikacji Żabki
Ponad 2 mln osób zarejestrowało się w aplikacji mobilnej Żappka - poinformowała sieć na portalu Linkedin. Liczba klientów cały czas rośnie.
Sieć Żabka podpisała niedawno umowę z agencją reklamową Grey Group, która zajmuje się reklamą aplikacji mobilnej.
Aplikacja oficjalnie zaczęła działać w maju. Użytkownicy otrzymują m.in. spersonalizowane oferty oraz rabaty, a także punkty, które można wymienić na nagrody.
Sieć intensywnie pracuje nad zwiększeniem zasięgu aplikacji.
Oglądaj też: 5600 Żabek już w Polsce. Dziennie dochodzą dwie nowe
– Cena nie jest już podstawową walutą. Klient chce dziś robić zakupy szybko, wygodnie, kompleksowo. Teraz podstawową walutą jest czas – powiedział w rozmowie z money.pl wiceprezes Żabki, Adam Manikowski.
Sieć zapowiada też, że do końca roku 2019 zamierza powiększyć się do 6 tys. placówek.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl