42 spółki giełdowe w II etapie konkursu SEG "Złota Strona Emitenta"
12.8.Warszawa (PAP) - W konkursie Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych na najlepsze strony internetowe spółek giełdowych w II etapie znalazły się 42 spółki z 4 kategorii - spółek z...
12.8.Warszawa (PAP) - W konkursie Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych na najlepsze strony internetowe spółek giełdowych w II etapie znalazły się 42 spółki z 4 kategorii - spółek z indeksów WIG 20 i WIG 40, spółek z sWIG80, spółek spoza tych indeksów oraz spółek notowanych na rynku NewConnect.
SEG organizuje konkurs na najlepsze strony po raz trzeci.
W konkursie są oceniane spółki, których akcje 10 lipca 2009 roku były notowane na GPW oraz na rynku NewConnect.
W trzech etapach konkursu "Złota Strona Emitenta" są oceniane głównie: jasność komunikatu, zawartość informacyjna, innowacyjność komunikacji, poprawność zastosowanych technologii, dostępność stron www, estetyka strony oraz opinie inwestorów instytucjonalnych i indywidualnych.
W II etapie (11 sierpnia - 10 września) jury złożone ze specjalistów oceniających strony w obrębie własnej specjalności w 6 dziedzinach wyłoni po 3 spółki w każdej z 4 kategorii.
W ostatnim III etapie kapituła konkursu, której pracom przewodniczy prezes GPW Ludwik Sobolewski, wyłoni zwycięzców.
Ogłoszenie wyników wraz z wręczeniem nagród nastąpi 15 października na IV kongresie SEG.
Patronat nad konkursem objęła Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie. Patronami medialnymi są: "Rzeczpospolita", Gazeta Giełdy "Parkiet", Polska Agencja Prasowa, Bankier.pl, tygodnik "Computerworld", Radio PIN oraz Telewizja TVN CNBC Biznes.
Lista spółek zakwalifikowanych do II etapu oraz wszystkie informacje o konkursie są dostępne na stronie internetowej www.zse.seg.org.pl. (PAP)
pr/ pam/