Agora i Microsoft ze wspólną ofertą dla użytkowników internetu i reklamodawców

3.6.Warszawa(PAP) - Agora i Microsoft Inc. podpisały umowę, która
przewiduje m.in. rozwój wspólnych produktów i przyznanie Agorze
wyłączności na sprzedaż powierzchni reklamowych...

3.6.Warszawa(PAP) - Agora i Microsoft Inc. podpisały umowę, która przewiduje m.in. rozwój wspólnych produktów i przyznanie Agorze wyłączności na sprzedaż powierzchni reklamowych w tych produktach - podała Agora w środowym komunikacie prasowym.

"Dzięki współpracy z Microsoftem chcemy zaoferować użytkownikom w internecie nową, ciekawą ofertę, a reklamodawcom - efektywne dotarcie do wartościowej grupy odbiorców z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi i atrakcyjnych powierzchni reklamowych" - powiedział cytowany w komunikacie Maciej Wicha, dyrektor ds. multimediów i współpracy partnerskiej w segmencie Internet Agory.

"Zawarta dzisiaj umowa to kolejny etap naszej współpracy. Skorzystają na niej użytkownicy serwisów zarówno Microsoftu jak i Agory. Będziemy mogli przedstawić jeszcze szerszą i ciekawszą ofertę użytkownikom dotychczasowego portalu MSN, a także zaadresować tę ofertę do szerszego grona internautów. Co nie mniej istotne, zyskamy możliwość dalszej dystrybucji naszej platformy usług komunikacyjnych i społecznościowych Windows Live" - dodał cytowany w komunikacie Michał Kostrzewa z polskiego biura Microsoft.

Agora podała, że poprowadzi w Polsce wspólny portal obu firm: Msn.gazeta.pl, a zespół sprzedaży Gazeta.pl będzie miał wyłączność na sprzedaż i rozwijanie oferty reklamowej wszystkich polskich produktów internetowych Microsoftu.

Agora będzie też odpowiedzialna za rozwój i dostarczanie treści do utworzonego wspólnie portalu MSN.gazeta.pl, który zastąpi istniejący od roku MSN.pl.

W wybranych serwisach Agory zostaną wdrożone technologie i produkty z pakietu Windows Live: narzędzia do komunikacji (m.in. poczta elektroniczna, komunikator) i współdzielenia informacji (np. zdjęcia, blogi).

W ramach współpracy Microsoft zapewni przekierowanie użytkowników portalu MSN.pl na stronę MSN.gazeta.pl oraz promocję wspólnych produktów i pomoc w implementacji technologii Live w serwisach Agory.

Agora podała, że obecny na polskim rynku od 2008 roku portal MSN.pl odwiedziło w marcu 2009 roku 1.056.407 użytkowników (real users). (PAP)

bas/ pam/

Źródło artykułu:

Wybrane dla Ciebie

Austriacki inwestor powiedział: pas. Teraz polska fabryka zbiera pieniądze na wykup
Austriacki inwestor powiedział: pas. Teraz polska fabryka zbiera pieniądze na wykup
Od tego zależą ceny nagrobków. Właściciel zakładu ujawnia
Od tego zależą ceny nagrobków. Właściciel zakładu ujawnia
Jedna decyzja i emerytura będzie wyższa. ZUS potwierdza
Jedna decyzja i emerytura będzie wyższa. ZUS potwierdza
Ceny prądu zamrożone do końca roku. A co potem? Padła ważna deklaracja
Ceny prądu zamrożone do końca roku. A co potem? Padła ważna deklaracja
Nowy obowiązek dla budujących i remontujących domy. Chodzi o światłowód
Nowy obowiązek dla budujących i remontujących domy. Chodzi o światłowód
Tańsze sanatorium. Nowe stawki już od października
Tańsze sanatorium. Nowe stawki już od października
Seniorka zostawiła pieniądze pod śmietnikiem. Straciła oszczędności
Seniorka zostawiła pieniądze pod śmietnikiem. Straciła oszczędności
Nowa usługa w popularnej sieci. Ma być dostępna w każdym sklepie
Nowa usługa w popularnej sieci. Ma być dostępna w każdym sklepie
Zabytek oddany za złotówkę i odkupiony za miliony. Historia wieży z Mazur
Zabytek oddany za złotówkę i odkupiony za miliony. Historia wieży z Mazur
Rok się nie skończył, a limit na ścieki tak. Kłopot pod Poznaniem
Rok się nie skończył, a limit na ścieki tak. Kłopot pod Poznaniem
Zapłacił za węgiel. Sklep nagle zniknął. Policja ostrzega
Zapłacił za węgiel. Sklep nagle zniknął. Policja ostrzega
Czy do łosi będzie można strzelać? Resort rolnictwa komentuje
Czy do łosi będzie można strzelać? Resort rolnictwa komentuje