Agora podnosi prognozę tegorocznych wydatków na reklamę w radio i internecie

12.08. Warszawa (PAP) - Agora podtrzymuje szacunki zakładające wzrost rynku reklamy w tym roku o 3-5 proc. Spółka weryfikuje jednocześnie w górę prognozę tegorocznych wydatków na...

12.08.2011 | aktual.: 12.08.2011 08:38

12.08. Warszawa (PAP) - Agora podtrzymuje szacunki zakładające wzrost rynku reklamy w tym roku o 3-5 proc. Spółka weryfikuje jednocześnie w górę prognozę tegorocznych wydatków na reklamę w radio i internecie - wynika z komentarza do raportu kwartalnego.

"W swoich szacunkach na rok bieżący, opublikowanych wraz ze sprawozdaniem za pierwszy kwartał 2011 r. w dniu 13 maja 2011 r., spółka założyła wzrost wartości rynku reklamy w całym 2011 r. o około 3-5 proc. Biorąc po uwagę obecną sytuację na rynku reklamy, spółka podtrzymuje swoją estymację wzrostu wartości rynku reklamy w 2011 r. na poziomie 3-5 proc." - napisano w raporcie.

W drugim kwartale 2011 r. wartość wydatków reklamowych zwiększyła się o prawie 6,5 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego, a po pierwszym półroczu 2011 r. wartość rynku reklamy wzrosła o ponad 4,5 proc.

Jednocześnie Agora zweryfikowała swoje założenia co do wartości wydatków na reklamę w radio i internecie.

"Po analizie sytuacji na rynku reklamy w pierwszym półroczu 2011 r. spółka szacuje, że wartość wydatków na reklamę w radio wzrośnie o 7-9 proc. w 2011 r. (poprzedni szacunek zakładał wzrost na poziomie 3-5 proc. w 2011 r.). W przypadku internetu spółka zdecydowała się poszerzyć przedział możliwego wzrostu wartości budżetów reklamowych realizowanych w internecie w 2011 r. z 13-15 proc. na 13-17 proc." - podała Agora.

Spółka podtrzymuje swoje szacunki dotyczące dynamiki wydatków na rynku reklamy w pozostałych segmentach rynku reklamowego. (PAP)

morb/

Źródło artykułu:PAP
agora saagoramedia
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)