Akademia Analiz i Mediów Fundacji im. Lesława Pagi - podsumowanie projektu
Fundacja im. Lesława Pagi podsumowała projekt edukacyjny - Think Paga ! Akademia Analiz i Mediów, realizowany we współpracy z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie. W tym roku projekt miał odpowiedzieć na pytanie: jak budować w Polsce gospodarkę opartą na wiedzy.
16.01.2015 14:40
"Celem Think Paga! jest budowa platformy współpracy mediów z biznesem z udziałem młodych ludzi. W ramach Akademii corocznie odbywa się cykl debat i dyskusji eksperckich poświęconych ważnym zagadnieniom ekonomicznym, społecznym i politycznym wraz z warsztatami. W efekcie młodzi liderzy angażują się w poszukiwanie innowacyjnych sposobów rozwiązywania ważnych problemów społecznych i gospodarczych" - poinformowała Fundacja.
W tegorocznej edycji głównym założeniem projektu Akademia Analiz i Mediów była analiza wyzwań stojących przed najważniejszymi sektorami polskiej gospodarki pod kątem ich rozwoju i zwiększania innowacyjności. Wynikiem pracy uczestników Akademii są raporty (wraz z rekomendacjami zmian) napisane pod nadzorem ekspertów z firm i instytucji partnerskich. Są one poświęcone zagadnieniom współpracy nauki i biznesu, cyfryzacji mediów, usług e-commerce, jakości szkolnictwa wyższego w Polsce oraz innowacji w energetyce.
"Projekt Think Paga! Akademia Analiz i Mediów jest odpowiedzią na potrzeby młodych ludzi, aktywnie szukających kolejnych wyzwań intelektualnych i zawodowych. Po 10 latach działalności edukacyjnej zbudowaliśmy wokół Fundacji społeczność młodych profesjonalistów, którzy teraz chcą coś dać od siebie Polsce - swoją wiedzę, doświadczenia i zaangażowanie. Ich pomysły i analizy będą cennym głosem w debacie publicznej" - powiedziała Ewa Paga, prezes Fundacji.
Więcej informacji na stronie http://www.paga.org.pl/akademiamediow
Polska Agencja Prasowa jest patronem medialnym projektu.