Arteria ma sfinalizować przejęcie Contact Center od Orange do końca miesiąca

Warszawa, 07.08.2015 (ISBnews) - Arteria nie potrzebuje zgody Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) do przejęcia Contact Center od grupy Orange. Włączenie spółki Contact Center do grupy Arteria powinno nastąpić jeszcze w tym miesiącu, poinformował prezes Marcin Marzec.

07.08.2015 14:29

?Fakt, iż nie musimy występować o zgodę UOKiK, znacząco przyspieszy włączenie Contact Center do grupy Arteria, co powinno nastąpić jeszcze w tym miesiącu. Tym samym zwiększymy liczbę posiadanych stanowisk call center do 2000, spełniając wcześniejsze obietnice. Będziemy także w dalszym ciągu szukać potencjalnych celów akwizycyjnych w tym segmencie rynku - powiedział Marzec, cytowany w komunikacie.

Spółka podała, iż przejęcie spółki Contact Center od grupy Orange nie będzie wymagać dodatkowej zgody UOKiK. W związku z tym strony podpisały wczoraj aneks do umowy z 6 lipca, w którym wyraziły intencję ostatecznego zamknięcia transakcji do 27 sierpnia, wskazano w informacji.

Spółka Contact Center działa na polskim rynku od ponad 15 lat. Prowadzi operacje w czterech lokalizacjach, obsługując blisko 50 klientów w ramach ruchu przychodzącego i wychodzącego. Spółka osiągnęła w 2014 roku przychody na poziomie blisko 31 mln zł.

Arteria to grupa kapitałowa specjalizująca się w usługach outsourcingowych. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2006 r. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 149,5 mln zł w 2014 r.

(ISBnews)

Źródło artykułu:ISBnews
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)