Arteria zamierza wejść do Niemiec z usługami call center
Warszawa, 17.12.2014 (ISBnews) - Arteria planuje dalszy rozwój swoich zagranicznych projektów i w efekcie wejście z usługami telemarketingowymi na rynek niemiecki w 2015 roku, poinformował agencję ISBnews prezes Arterii Marcin Marzec. Liczy on na dobre wyniki w IV kwartale 2014 r.
17.12.2014 08:51
"Korzystając z doświadczeń i posiadanej technologii, Arteria planuje dalszą rozbudowę projektów zagranicznych, rozważając wejście z usługami telemarketingowymi na rynek niemiecki. Ma to nastąpić w 2015 roku i wiązać się będzie ze zbudowaniem wykwalifikowanego zespołu konsultantów, który skutecznie ma konkurować jakością oferowanych usług" - zapowiedział Marzec w rozmowie z ISBnews.
"Inwestując w zaawansowane usługi klasy customer care, spółka konsekwentnie wzmacnia pozycję największego komercyjnego dostawcy usług call center w Polsce. Na przełomie III i IV kwartału br. pozyskaliśmy w tym segmencie nowego, znaczącego klienta. W ciągu bieżącego roku udało się także jej podwoić przychody i skalę projektu realizowanego dla kilku rynków europejskich" - dodał prezes Arterii.
Według jego słów, po udanym III kwartale, w którym Arteria zanotowała blisko 19-proc. wzrost przychodów oraz 13% wzrostu zysku operacyjnego, zarząd firmy liczy na podtrzymanie dobrych wyników także w IV kwartale, zwłaszcza że jak zaznaczył, "sprzedażowo" jest to zwykle najlepszy kwartał w roku.
Zbliżoną dynamikę wzrostu co w usługach call center Arteria notuje w segmencie wsparcia sprzedaży, zwłaszcza systemów zarządzania procesowego oraz usług marketingu zintegrowanego, w którym zrealizowano m.in. kilka "znaczących" projektów.
"Przychody pochodzące z pionu Sprzedaży Aktywnej utrzymują się na zbliżonym poziomie do roku ubiegłego. Szansą rozwoju w tym segmencie może okazać się projekt związany ze sprzedażą kart kredytowych kilku banków w ramach własnych punktach sprzedaży" - wskazał Marzec.
Arteria to grupa kapitałowa specjalizująca się usługach outsourcingowych. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2006 r. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 131,63 mln zł w 2013 r. wobec 128,59 mln zł rok wcześniej.
Sebastian Gawłowski
(ISBnews)