Auchan wraca z hitową akcją. Za produkty zapłacimy do 66 proc. mniej
Akcja "Tajemnicze Wózki" wraca do Auchan przy okazji Black Friday. Wózki z niespodziankami pojawią się we wszystkich 70 hipermarketach sieci. Klienci, którzy skuszą się na ich zakup, mogą liczyć na rabat rzędu co najmniej 66 proc.
28.11.2024 17:38
To już czwarty raz, kiedy Auchan zachęca klientów do zakupów w ciemno. "Tajemnicze Wózki" pojawią się hipermarketach w piątek (29 listopada) o godz. 16:00. Będą ustawione w głównych alejkach sklepów.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Wracają "Tajemnicze Wózki" w Auchan
- W poprzednich edycjach wózki znikały bardzo szybko, a zainteresowanie klientów utwierdziło nas w przekonaniu, że warto kontynuować tę inicjatywę. Tym razem przygotowaliśmy ją w ramach Black Friday, w szczególnym okresie, kiedy zaczynają się intensywne przygotowania do Świąt - wskazuje Hanna Bernatowicz, dyrektor Komunikacji Auchan Polska, cytowana przez portal dlahandlu.pl.
Wartość koszyków zakupowych sięga nawet 1,5 tys. zł. Klienci mogą je kupić z rabatem wynoszącym co najmniej 66 proc.
Do wyboru będą "Tajemnicze Wózki" w dwóch wariantach:
- koszyki różne - z produktami typu np. małe AGD, dekoracje, tekstylia domowe, artykuły do majsterkowania, kosmetyki i sprzęt sportowy,
- koszyki tematyczne - z produktami jednej kategorii np. auto, grill, zabawki, AGD/RTV, majsterkowanie.
Przed zakupem klient nie wie, co znajduje się w jego koszyku.
Kwietniowa inicjatywa okazała się dużym sukcesem. - Efekty ostatniej akcji okazały się jeszcze bardziej spektakularne niż akcji pilotażowej - w niektórych z naszych sklepów wszystkie wózki niespodzianki sprzedały się nawet w 20 minut, a średnio dla wszystkich 70 hipermarketów ten czas wyniósł zaledwie 45 minut - stwierdził cytowany w oficjalnym komunikacie Frédéric Valet, dyrektor Marketingu w Auchan Polska.
Ponad połowa Polaków nie zamierza kupować na Black Friday
Tym razem Auchan łączy akcję "Tajemniczych Wózków" ze świętem promocji, czyli Black Friday. Jednak wyniki ostatniego sondażu przeprowadzonego przez Komputronik mogą nieco studzić zapały firm, które liczą na duże zyski z zakupów tego dnia.
Ponad połowa ankietowanych (55 proc.) wskazała, że nie zamierza polować na promocje w trakcie Black Friday. Jeszcze większy odsetek, bo niemal 75 proc. "nie postrzega Czarnego Piątku jako okazji do zakupu prezentów bożonarodzeniowych". Z kolei siedmiu na dziesięciu Polaków "nie wierzy, że Black Friday w Polsce to tak naprawdę okazja zakupowa".