Awaria Play zażegnana. Klienci mieli problem z połączeniem się z internetem
Mam problem z połączeniem z internetem w sieci Play - poinformował WP Finanse jeden z czytelników za sprawą platformy #dziejesię. Liczba zgłoszonych awarii na stronie Downdetector potwierdza, że wystąpiła awaria, która ustąpiła po godzinie 16.
Aktualizacja 16:45: "Faktycznie występowały utrudnienia w dostępie do internetu, ale już po około pół godziny sytuacja wróciła do normy" - przekazało nam biuro prasowe Play.
Aktualizacja 16:15: Awaria najprawdopodobniej ustąpiła. Pan Patryk poinformował WP Finanse, że internet mobilny działa mu z powrotem. Również zmniejszyła się znacznie liczba zgłoszeń o awarii w serwisie Downdetector. Na odpowiedź biura prasowego wciąż czekamy.
"Mam problem z połączeniem z internetem w sieci Play. Pokonał mnie pod koniec dyżuru" - napisał na platformie #dziejesię pan Patryk, który pracuje zdalnie. Postanowiliśmy sprawdzić, czy to jednostkowy przypadek.
Serwis Downdetector.pl sugeruje, że jednak problem nie dotknął wyłącznie pana Patryka. Od godziny 15 bowiem widać znaczne zwiększenie zgłaszanych przez klientów awarii.
Mapa zgłoszonych awarii w serwisie Downdetector sugeruje, że z problemami z dostępem do internetu w sieci Play mierzą się jej klienci na terenie całego kraju.
Nie znajdziemy ani słowa o awarii na stronie internetowej sieci Play. Jej serwisy społecznościowe również milczą na ten temat.