Awaria Vectry odcięła klientów od telewizji i internetu

Sylwester z Dwóją, Polsatem czy TVN? Klienci popularnej sieci kablowej witali Nowy rok Vectra bez dostępu do mediów.

Awaria Vectry odcięła klientów od telewizji i internetu
Źródło zdjęć: © WP.PL | flash.pro / Flickr (CC BY-SA 2.0)

Sylwester z Dwójką, Polsatem czy TVN? Wrocławscy klienci popularnej sieci kablowej Vectra witają Nowy rok bez dostępu do mediów. Telewizja i intenet nie działają od czwartku.

Pierwsze informacje o awarii były zgłaszane już w sylwestra po godzinie 18. Od tamtej pory ani telewizja, ani internet w popularnej kablówce nie działają. Klienci operatora zostali odcięci od mediów tuż przed nocą sylwestrową.
- To nie pierwszy raz, kiedy Vectra odcina nas od mediów - skarży się klientka operatora. - Pracuję w domu, a kiedy nie ma sieci, nie mogę nic zrobić. Nie raz i nie dwa zdarzało się, że musiałam w popłochu szukać miejsca z dostępem do internetu, bo nie było wiadomo, kiedy usterka zostanie usunięta. Odcinanie ludzi od tv i internetu w sylwestra to nieporozumienie. Każdy chce obejrzeć koncerty sylwestrowe, posłuchać muzyki. Najgorsze jest to, że firma nie dotrzymuje słowa. Mówią, że awarię usuną do 14, a w rzeczywistości udaje się przywrócić połączenie dużo później, bywa że dopiero na drugi dzień.

Awaria wciąż nie jest usunięta, a klienci kablówki nie są w stanie połączyć się ani z siecią, ani nie mają sygnału telewizyjnego. Próbowaliśmy dowiedzieć się, co się stało u operatora. Jak wynika z informacji uzyskanych z działu technicznego awarie miały miejsce w co najmniej kilku miejscach.

- Mamy zgłoszenia z wielu miejsc. W większości są to problemy z siecią światłowodową - usłyszeliśmy w dziale technicznym operatora. Jak przekonują przedstawiciele Vectra, awaria powinna zostać usunięta do godziny 17.

Po godzinie 16 dostaliśmy również komunikat od operatora, który oświadczył, że przerwa w dostępie do usług Vectry, którą zostali dotknięci abonenci we Wrocławiu, nie jest przez nich zawiniona. "Doszło do aktu wandalizmu i przecięcia kabli światłowodowych. Kiedy uporaliśmy się z tym problemem w jednym miejscu, okazało się, że kable są przecięte także w innym miejscu. Obecnie właśnie tam przywracamy ciągłość usług, co nastąpi o godzinie 17:00. Przepraszamy naszych wrocławskich abonentów za zaistniałą sytuację i zapewniamy, że do usuwania awarii przystąpiliśmy natychmiast po jej wystąpieniu i dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej przywrócić usługi" - czytamy w przesłanej do nas informacji.
src="http://static1.money.pl/i/h/96/art377952.jpg"/>
downdetector.pl

Vectra jest ogólnopolskim operatorem kablowym oraz dostawcą usługi dostępu do programów telewizyjnych w wersji analogowej i cyfrowej, szerokopasmowego internetu tradycyjnego i bezprzewodowego oraz telefonii stacjonarnej przez jedno gniazdko abonenckie.

Źródło artykułu:money.pl

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (192)

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.