Awarie w ING Banku Śląskim i Banku Millennium. Klienci nie mogą się zalogować w serwisach
Serwisy internetowe ING Banku Śląskiego oraz Banku Millennium mają awarię, która uniemożliwia klientom możliwość zalogowania się na stronie. Ponadto w ING nie działa aplikacja Moje ING.
28.10.2019 | aktual.: 08.05.2022 18:19
Aktualizacja 13:35: Ze strony Banku Millennium również zniknęła informacja o awarii.
Aktualizacja 12:01: Ze strony ING Banku Śląskiego zniknęła informacja o awarii. Nadal jednak komunikat o problemach występuje na stronie Millennium Banku.
Nie wiadomo, jak długo potrwają awarie. Coraz więcej klientów zgłasza problemy za pośrednictwem serwisu Downdetector.
"Z przyczyn niezależnych od Banku w Millenecie i aplikacji mobilnej występują chwilowe problemy komunikacyjne. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu" – czytamy w oficjalnym komunikacie na stronie internetowej Banku Millennium.
"Występują przejściowe trudności z działaniem bankowości internetowej Moje ING i aplikacji mobilnej Moje ING mobile" – to z kolei komunikat ING.
"Znowu padła wam bankowość internetowa... A co lepsze nie wiadomo do kiedy, bo nikt od was nie potrafi udzielić informacji, ile potrwa usuwanie usterki. Godziny szczytu a bankowość leży... To nie jest pierwszy raz w tym roku, już kilka razy płatności elektroniczne nie działały lub nie funkcjonowały, tak jak należy" – pisze na Facebooku jeden z rozczarowanych klientów banku ING.
Żaden z banków nie podaje, do kiedy planuje usunąć awarię.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl