Bank Millennium chce mieć 500 placówek na koniec 2009 roku

Strategia Banku Millennium do 2010 roku zakłada zwiększenie liczby placówek banku w 2009 roku o 10 do 500, poprawę oferty dla zamożnych klientów i mikroprzedsiębiorstw, a segmencie biznesowym skupienie się na obsłudze małych i średnich firm - poinformował bank.

"Bank skoncentruje się na wykorzystaniu potencjału własnej sieci oddziałów detalicznych liczącej 490 placówek na koniec 2008 roku. W roku 2009 sieć banku wzrośnie do 500 placówek (i na tym etapie zakończony zostanie projekt rozbudowy sieci)" - napisano w komunikacie Banku Millennium.

"Obok aktywnej sprzedaży rachunków bieżących, depozytów terminowych, oraz szerokiej oferty kredytów detalicznych, które to działania przyczynią się do poprawy wskaźnika sprzedaży krzyżowej, bank zamierza również osiągnąć pozycję banku pierwszego wyboru dla klientów depozytowych. Zoptymalizowana zostanie też oferta dla indywidualnych klientów zamożnych i mikroprzedsiębiorstw" - dodano.

W zakresie bankowości dla przedsiębiorstw Bank Millennium chce się skoncentrować na obsłudze firm z sektora małych i średnich podmiotów.

"Bank zaoferuje w pierwszej kolejności firmom z tego segmentu zróżnicowane formy finansowania biznesu, inne niż hipoteczne kredyty zabezpieczone aktywami (np. leasing, faktoring) i proste produkty skarbowe" - napisano w komunikacie.

Na koniec 2008 roku Bank Millennium miał 1,1 mln aktywnych klientów detalicznych, co dało bankowi 7,1 proc. udział w tym rynku depozytów i piąte miejsce w rankingu największych banków depozytowych dla klientów indywidualnych oraz 7,4 proc. udział w rynku kredytów dla osób fizycznych (kredyty hipoteczne, karty kredytowe i kredyty gotówkowe). (PAP)

Źródło artykułu:PAP
giełdaspółkabanki

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)