Trwa ładowanie...

Biedronka i jej klienci wspierają Szlachetną Paczkę

Każdy klient Biedronki może wesprzeć Szlachetną Paczkę podczas swoich codziennych zakupów. Wystarczy kupić jeden z dwóch specjalnie wyselekcjonowanych produktów. W tym roku sieć Biedronka jest partnerem głównym akcji, ale po raz pierwszy do aktywnej pomocy zaprasza wszystkich odwiedzających jej sklepy.

Szlachetna Paczka wspierana przez BiedronkęSzlachetna Paczka wspierana przez BiedronkęŹródło: Materiały prasowe
d4et6u7
d4et6u7

Informacja prasowa marki Biedronka

Każdy klient, w każdym zakątku kraju ma możliwość włączenia się we współpracę Biedronki i Stowarzyszenia Wiosna. Wystarczy kupić jeden z dwóch specjalnie oznaczonych produktów marki własnej, a Biedronka przekaże część przychodu z ich sprzedaży na rzecz potrzebujących wspieranych przez „Szlachetną Paczkę”.

Tymi produktami są:

  • CZEKOLADA ŚWIĄTECZNA MAGNETIC
  • CIASTKA KORZENNE DZWONEK MAGNETIC
d4et6u7

- Biedronka jest bliska milionom Polaków nie tylko w sensie geograficznym, ale przede wszystkim dlatego, że angażujemy się w ważne wydarzenia społeczne w naszym kraju. Szlachetna Paczka to jedno z takich wydarzeń, pokazujące siłę pomagania innym. Jesteśmy przekonani, że wspólnie z naszymi klientami pomożemy wielu rodzinom spędzić święta w tym trudnym roku w radosnej atmosferze - mówi Arkadiusz Mierzwa, dyrektor komunikacji sieci Biedronka.

- Realizacja Szlachetnej Paczki nie byłaby możliwa, gdyby nie współpraca z partnerami biznesowymi. To jest szczególny i trudny rok dla nas wszystkich, dlatego bardzo doceniamy, że po raz kolejny możemy liczyć na wsparcie Biedronki, która daje przykład odpowiedzialności społecznej nawet w trudnych czasach. Dzięki zaangażowaniu firmy i klientów, pomoc Szlachetnej Paczki będzie mogła dotrzeć do jeszcze większej liczby potrzebujących: ubogich rodzin, ledwo wiążących koniec z końcem, osób starszych, schorowanych, z niepełnosprawnościami czy tych, którzy ucierpieli z powodu pandemii. Wrażliwość na drugiego człowieka pozwoli nam szczęśliwie zakończyć ten rok. A szczególnie tym, którym tego szczęścia w tym roku zabrakło - dodaje Dominika Langer-Gniłka, Dyrektor Działu Współpracy i Rozwoju w Stowarzyszeniu Wiosna.

Akcja w sklepach sieci Biedronka potrwa 4 tygodnie: od 16 listopada do 13 grudnia 2020 r. i obejmie zakup obu wyselekcjonowanych produktów w dowolnym momencie w tym okresie. Będą one również oznaczone w folderach promocyjnych, na półkach w sklepach przy listwach cenowych, a także na ekranach elektronicznych przy wejściach do placówek.

Informacja prasowa marki Biedronka

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d4et6u7
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4et6u7