Biedronka niczym salonik prasowy. Coraz więcej tytułów dostępnych w sieci sklepów

Klienci Biedronki mogą zrobić nie tylko zakupy spożywcze. W sieci coraz bardziej powszechne są działy z prasą. W większości dyskontów można znaleźć ogólnopolskie dzienniki, tygodniki, magazyny poradnikowe i rozrywkowe, a nawet dzienniki regionalne.

Biedronka niczym salonik prasowy. Coraz więcej tytułów dostępnych w sieci sklepów
Źródło zdjęć: © East News
Adam Janczewski

09.08.2018 17:22

Najchętniej kupowane na rynku gazety dostępne są już w 2245 sklepach sieci - informuje biuro prasowe Jeronimo Martins Polska. Klienci ponad 1840 placówek mogą też dostać dzienniki regionalne.

Biedronka, w zależności od wielkości sklepu, oferuje klientom 15 lub 35 tytułów prasowych. To popularne dzienniki - "Fakt", "Super Express" i "Nasz Dziennik", tygodniki - "Gość Niedzielny", "Polityka" i "Newsweek Polska" ,czy miesięczniki poradnikowe - "Kobieta i Życie" i "Dobre Rady".

- Chcąc odpowiadać na oczekiwania klientów stale uatrakcyjniamy asortyment produktów dostępnych w sieci sklepów Biedronka - przekonuje Monika Krawczyk, kupiec odpowiedzialny za ofertę prasy w sieci sklepów Biedronka.

Obraz
© Jeronimo Martins | jeronimo martins

Gazety do Biedronek dostarcza spółka Ruch. Współpraca z największą w Polsce siecią sklepów, to z pewnością dla firmy duży zastrzyk gotówki.

W ofercie sieci Biedronka w całym kraju dostępne są także czasopisma wydawane na jej zlecenie: "Kropka TV", "Moje smaki życia" oraz "Mój pies i kot".

Pod koniec ubiegłego roku w Polsce działało ponad 2800 sklepów Biedronki. W tym roku powstać ma od 70 do 80 nowych punktów.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (39)