Biedronka prosi o zwrot produktów. Każdy klient otrzyma w zamian bon na zakupy

O wycofanie z obrotu osłonek przeciwsłonecznych na szyby samochodowe zwrócił się do Biedronki ich producent firma Ontex. Zwroty przyjmowane są do 18 września.

Biedronka prosi o zwrot produktów. Każdy klient otrzyma w zamian bon na zakupy
Źródło zdjęć: © Wikimedia Commons CC BY-SA | Artur Andrzej
Patryk Skrzat

21.06.2017 | aktual.: 21.06.2017 09:38

Osłonki były dołączone jako darmowy gadżet do promocyjnych zestawów innych produktów, dostępnych w ofercie Biedronki od 15 maja. Teraz sieć w imieniu producenta prosi o zwrot produktu w dowolnym sklepie. Jest na to czas do 18 września 2017 r. Do zwrotu nie jest potrzebny paragon.

Obraz
© Biedronka | mat.prasowe

Klienci, którzy oddadzą osłonki, nie zostaną z niczym. W zamian Biedronka przygotowała dla nich bony o wartości 15 zł do wykorzystania w sklepach sieci do 30 września 2017 r. Nie będzie można jednak za nie kupić papierosów, alkoholu, mleka i żywności dla dzieci.

Biedronka przeprasza za wszelkie niedogodności, a w przypadku pytań dotyczących zwrotu osłonek, sieć prosi prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta. Sama nie wyjaśnia co dokładnie było nie tak z osłonkami.

Nam konsultant na infolinii wyjaśnił, że istnieje ryzyko udławienia się przez dziecko przyssawkami. Te mogą się bowiem odłączyć do osłonki i zostać połknięte przez małe dziecko. Na wszelki wypadek producent zdecydował więc wycofać produkt z rynku.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (162)