Biedronka: to był udany, choć trudny rok

Umożliwienie płatności kartami, otwarcie 2500. sklepu oraz wdrożenie systemu testowania produktów marek własnych przez klientów - to najważniejsze wydarzenia dla Biedronki w dobrym, choć trudnym ubiegłym roku. Sieć rozwija się szybko m.in. dzięki udanej współpracy z polskimi dostawcami. Z ponad 500 partnerów handlowych z naszego kraju większość współpracuje z Biedronką od początku jej obecności w Polsce.

Biedronka: to był udany, choć trudny rok
Źródło zdjęć: © WP.PL | Andrzej Hulimka

01.04.2015 | aktual.: 02.04.2015 10:43

Umożliwienie płatności kartami, otwarcie 2500 sklepu oraz wdrożenie systemu testowania produktów marek własnych przez klientów - to najważniejsze wydarzenia dla Biedronki w dobrym, choć trudnym ubiegłym roku. Platforma do opiniowania produktów okazała się strzałem w dziesiątkę. Sieć rozwija się szybko m.in. dzięki udanej współpracy z polskimi dostawcami. Z ponad 500 partnerów handlowych z naszego kraju większość współpracuje z Biedronką od początku jej obecności w Polsce.

- Współpraca z dostawcami na co dzień oczywiście nie jest pozbawiona różnych trudnych elementów, ale jesteśmy dumni z tego, że budujemy ją w sposób stabilny - podkreśla Beata Jankowiak, dyrektor ds. zakupów Jeronimo Martins Polska, właściciela Biedronki.

Biedronka ma obecnie ponad 500 polskich partnerów handlowych. Dzięki temu 90 proc. produktów oferowanych przez tę sieć zostało wyprodukowanych w Polsce. Jak podkreśla Jankowiak, większość z nich współpracuje z Biedronką od początku jej działalności w Polsce, czyli od 1995 r.

Wieloletnia współpraca z tymi samymi dostawcami to - według Jankowiak - dowód na to, że Biedronka sprawdza się jako partner handlowy i wspiera rodzimy rynek. Warto jej zdaniem zwrócić uwagę także na to, że poza długofalowym działaniami Biedronka wprowadza także nowe projekty.

- Zrealizowaliśmy wiele ciekawych projektów, wśród najważniejszych było wprowadzenie długo oczekiwanych płatności kartą w naszych sklepach - przypomniała Jankowiak podczas Poland & CEE Retail Summit 2015.
- Bardzo ważnym wydarzeniem było też stworzenie systemu Testujemy. Jest to platforma zrzeszająca w tej chwili 80 tys. użytkowników. Oceniają oni, degustują, sprawdzają i przekazują nam swoje uwagi. Na ich podstawie nasza sieć dokonuje wyboru produktów.

Jankowiak podkreśla, że dzięki temu klienci sieci mają bezpośredni wpływ na to, co potem pojawia się na półkach. Ważnym wydarzeniem w ubiegłym roku było też otwarcie 2500. placówki Biedronki w Polsce (w Milanówku). Obecnie Biedronka ma już ponad 2600 sklepów w ponad 900 miejscowościach i zatrudnia łącznie ok. 55 tys. pracowników w Polsce.

Źródło artykułu:Newseria
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (189)