Trwa ładowanie...
Newseria
Biedronka
01-04-2015 11:28

Biedronka: to był udany, choć trudny rok

Umożliwienie płatności kartami, otwarcie 2500. sklepu oraz wdrożenie systemu testowania produktów marek własnych przez klientów - to najważniejsze wydarzenia dla Biedronki w dobrym, choć trudnym ubiegłym roku. Sieć rozwija się szybko m.in. dzięki udanej współpracy z polskimi dostawcami. Z ponad 500 partnerów handlowych z naszego kraju większość współpracuje z Biedronką od początku jej obecności w Polsce.

Biedronka: to był udany, choć trudny rokŹródło: WP.PL, fot: Andrzej Hulimka
d1d0pef
d1d0pef

Umożliwienie płatności kartami, otwarcie 2500 sklepu oraz wdrożenie systemu testowania produktów marek własnych przez klientów - to najważniejsze wydarzenia dla Biedronki w dobrym, choć trudnym ubiegłym roku. Platforma do opiniowania produktów okazała się strzałem w dziesiątkę. Sieć rozwija się szybko m.in. dzięki udanej współpracy z polskimi dostawcami. Z ponad 500 partnerów handlowych z naszego kraju większość współpracuje z Biedronką od początku jej obecności w Polsce.

- Współpraca z dostawcami na co dzień oczywiście nie jest pozbawiona różnych trudnych elementów, ale jesteśmy dumni z tego, że budujemy ją w sposób stabilny - podkreśla Beata Jankowiak, dyrektor ds. zakupów Jeronimo Martins Polska, właściciela Biedronki.

Biedronka ma obecnie ponad 500 polskich partnerów handlowych. Dzięki temu 90 proc. produktów oferowanych przez tę sieć zostało wyprodukowanych w Polsce. Jak podkreśla Jankowiak, większość z nich współpracuje z Biedronką od początku jej działalności w Polsce, czyli od 1995 r.

d1d0pef

Wieloletnia współpraca z tymi samymi dostawcami to - według Jankowiak - dowód na to, że Biedronka sprawdza się jako partner handlowy i wspiera rodzimy rynek. Warto jej zdaniem zwrócić uwagę także na to, że poza długofalowym działaniami Biedronka wprowadza także nowe projekty.

- Zrealizowaliśmy wiele ciekawych projektów, wśród najważniejszych było wprowadzenie długo oczekiwanych płatności kartą w naszych sklepach - przypomniała Jankowiak podczas Poland & CEE Retail Summit 2015.
- Bardzo ważnym wydarzeniem było też stworzenie systemu Testujemy. Jest to platforma zrzeszająca w tej chwili 80 tys. użytkowników. Oceniają oni, degustują, sprawdzają i przekazują nam swoje uwagi. Na ich podstawie nasza sieć dokonuje wyboru produktów.

Jankowiak podkreśla, że dzięki temu klienci sieci mają bezpośredni wpływ na to, co potem pojawia się na półkach. Ważnym wydarzeniem w ubiegłym roku było też otwarcie 2500. placówki Biedronki w Polsce (w Milanówku). Obecnie Biedronka ma już ponad 2600 sklepów w ponad 900 miejscowościach i zatrudnia łącznie ok. 55 tys. pracowników w Polsce.

d1d0pef
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1d0pef

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj