Trwa ładowanie...

Biedronka w dawnym budynku Smyka. Otwarto nowy sklep

Dyskonty dostosowują się do miejsc, w których mają powstawać ich placówki. O tym, że budynki Biedronki nie muszą przypominać ogromnych klocków ze spadzistym dachem, mieliśmy okazję już się przekonać, ale nowa warszawska lokalizacja sklepu jest na swój sposób wyjątkowa.

Share

W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów. Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.

Biedronka w dawnym budynku Smyka. Otwarto nowy sklep
Źródło: Materiały prasowe, fot: Jeronimo Martins Polska S.A.
d4a30yo

Nowy sklep został otwarty dzisiaj w dawnym budynku Centralnego Domu Towarowego, na poziomie -1. Warszawiakom miejsce jest dobrze znane, wcześniej był tam Smyk.

Jako że budynek ma swoje lata i budowali go znani architekci, potrzebna była odpowiednia stylizacja i wystrój. Dzięki zdjęciom pochodzącym z Narodowego Archiwum Cyfrowego, które zostały rozmieszczone w sklepie, można poczuć coś z atmosfery sprzed lat.

- Atmosferę stworzyliśmy poprzez detale wystroju nawiązujące do oryginalnego wnętrza, takie jak surowa cegła wkomponowana w strukturę elementów wykończeniowych lokalu oraz patynowane i postarzane elementy znajdujące się przy ruchomych schodach i windzie. Zamieściliśmy też czarno-białe fotografie tego miejsca z lat 1955-1978, przedstawiające skrzyżowanie przed budynkiem oraz klientów dokonujących zakupów przy wybranych stoiskach - mówi Szymon Sochacki, dyrektor marketingu operacyjnego sieci Biedronka.

biuro prasowe
Źródło: biuro prasowe, fot: Jeronomo Martins

To jednak tylko stylizacja.

d4a30yo

- W tej lokalizacji zastosowaliśmy szereg innowacyjnych narzędzi, np. system komunikacji głosowej informujący o dostępności kas lub pozwalający przywołać personel sklepu, czy system ekranów LED i standardowych wyświetlaczy do komunikowania aktualnej oferty. Takie rozwiązania ułatwiają zakupy - przekonuje Szymon Sochacki.

Zobacz także: CNG podbije polskie samorządy. Trudno o tańsze paliwo

Nowy układ Biedronki przewiduje także ujednolicony system zamieszczania cen. Żółte i białe etykiety cenowe odnoszą się do produktów znajdujących się w stałej ofercie („Wciąż w ofercie”), zielone zarezerwowane są dla nowości („Nowe w tym tygodniu”), a pomarańczowe prezentują produkty promocyjne („Super Cena!”), w tym także produkty promocyjne znajdujące się w ofercie czasowej i artykuły non-food.

d4a30yo

Budynek CEDET został zaprojektowany przez Zbigniewa Ihnatowicza i Jerzego Romańskiego w 1948 r. Jego budowa trwała w latach 1949-1952, a cechą charakterystyczną był żelbetonowy szkielet konstrukcji umożliwiający utrzymanie całkowicie przeszklonej elewacji oraz neon w kształcie spirali z literami CDT, zaprojektowany i wykonany ok. 1956 roku w NRD.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

icon info

W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów. Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.

d4a30yo

Podziel się opinią

Share
d4a30yo
d4a30yo