Bierzesz towar z półki i wychodzisz. W Poznaniu otworzą pierwszy bezkasowy sklep
Firma Surge Cloud otworzy w Poznaniu pierwszy bezkasowy sklep sieci Take&GO. Będzie on czynny całą dobę, 7 dni w tygodniu. W każdą niedzielę, nawet niehandlową. Wystarczy wziąć towar z półki i zapłacić za niego smartfonem.
Sklep bezkasowy to zupełnie nowy format na rynku. - Klienci nie będą musieli samodzielnie kasować produktów przy finalizacji transakcji, czy korzystać z pomocy kasjera. Cały proces odbywa się automatycznie i przyspiesza proces zakupowy - mówi Jacek Spychała, zarządzający marką Take&GO.
Wszystko dzięki zintegrowaniu kilku technologii, w tym tzw. tagów RFID na produktach. Gdy klient dotrze do strefy kasującej system rozpozna zakupione produkty i wyświetli je na ekranie. Rolą klienta będzie tylko opłacenie zakupów.
Istotną rolę w całym procesie zakupowym odgrywać będzie smartfon. To właśnie za pomocą dedykowanej aplikacji mobilnej zainstalowanej w telefonie, klient będzie miał możliwość wejścia i opuszczenia sklepu. Nowa sieć przygotowuje również specjalne zniżki dla stałych klientów.
Obejrzyj: Paweł Surówka, prezes grupy PZU: Technologia pomoże szybciej diagnozować pacjentów
Pierwszy sklep sieci Take&GO zostanie otwarty pod koniec czerwca w Poznaniu przy ul. Półwiejskiej 13. To jedno z najczęściej uczęszczanych miejsc w stolicy Wielkopolski.
- Chcemy docierać do klientów, którzy żyją aktywnie i szybko, a także potrzebują zrobić zakupy w drodze do pracy czy też domu. Take&GO to przyszłość oraz marzenia, które możemy zrealizować. Pierwszy sklep to dopiero początek i już teraz intensywnie pracujemy nad doborem kolejnych lokalizacji, zarówno w Poznaniu, Warszawie, jak i w innych miastach – mówi Dawid Urban, inwestor i pomysłodawca Take&GO.
W sklepach Take&GO początkowo będzie dostępnych około 900 produktów: głównie asortyment spożywczy i szeroka oferta dań gotowych. Bez papierosów oraz alkoholu. Będzie czynny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Nie zatrudnia pracowników, więc zakaz handlu w niedziele go nie dotyczy.
W sklepie pojawią się za to krojone owoce, soki bez konserwantów oraz kawa. Wachlarz produktów w miarę rozwoju sieci ma ewoluować i być dostosowany do wymagań i potrzeb klientów.
Za całym projektem stoi poznańska firma Surge Cloud, która specjalizuje się w procesach cyfrowej transformacji dla punktów sprzedażowych i odpowiada za systemy obniżające koszty sprzedaży, takie jak m.in. inteligentna półka.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl