Warszawskie centra handlowe
Od 1,4 tys. do 3 tys. przechodniów na godzinę
Polskie ulice handlowe wypadają blado na tle najatrakcyjniejszych tego typu miejsc. Odwiedza je kilkukrotnie mniej przechodniów, niż w Londynie, Madrycie czy Barcelonie. Są to ulice Marszałkowska, Nowy Świat i plac Trzech Krzyży.
Ulica Marszałkowska odnotowuje najwyższą liczbę odwiedzających ze względu na swoją strategiczną lokalizację na przecięciu dwóch najważniejszych warszawskich arterii.
Przepływ odwiedzających jest wysoki ze względu na obecność adresowanego do masowego odbiorcy domu towarowego Wars Sawa Junior, w którym znajdziemy marki takie jak TK Maxx, H&M, Zara, Home&You, Carrefour, Mango, Empik oraz C&A.
Nowy Świat odnotowuje drugą, co do wielkości liczbę osób odwiedzających. Dawny trakt królewski, a teraz niezmiernie popularny szlak turystyczny, prowadzi do atrakcyjnego dla przyjezdnych Starego Miasta i czerpie korzyści z bezpośredniego sąsiedztwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Plac Trzech Krzyży z kolei jest dzielnicą najbardziej ekskluzywną ze względu na bliskość Sejmu, Warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych, ambasad oraz konsulatów. Stanowi on destynację o mieszanej funkcji zarówno rekreacyjnej, restauracyjnej, jak i handlowej ze szczególnym uwzględnieniem marek luksusowych w prestiżowej lokalizacji.