Carrefour chce rozwijać format convenience m.in. poprzez franszyzę dla młodych
Warszawa, 04.03.2015 (ISBnews) - Jedną ze ścieżek rozwoju sieci handlowej Carrefour będzie franszyza formatu convenience pod szyldem Express, oferowana młodym partnerom, w tym także osobom wchodzącym na rynek pracy, poinformował prezes Carrefour Polska Guillaume de Colognes.
04.03.2015 10:46
"2015 dla Carrefour to rok pełen wyzwań. Zgodnie z przyjętą strategią będziemy intensywnie rozwijać sieć we wszystkich formatach, a przede wszystkim sklepów convenience. Dziś sytuacja młodych osób wchodzących na rynek pracy jest trudna. Dlatego Carrefour postanowił wykorzystać swoje doświadczenie i know how w zakresie franszyzy, aby stworzyć model współpracy skierowany właśnie dla grupy młodych partnerów" - powiedział de Colognes podczas konferencji prasowej.
Jak wskazał, Carrefour zaoferuje "elastyczne" warunki wkładu własnego, którego wysokość ma być ustalana indywidualnie. Firma ma zaoferować do kilkudziesięciu tys. zł na rozwój sklepu i pomoc w znalezieniu lokalizacji, a także zainwestuje w jego wyposażenie.
Carrefour ze swoimi partnerami biznesowymi zarządza obecnie siecią ponad 460 sklepów franszyzowych w Polsce pod szyldami Express oraz sklepy Globi.
(ISBnews)